Konec nepadnoucímu oblečení z online obchodů

24. 2. 2012 | Bednářová Daniela
Nakupování oblečení online se posouvá na novou úroveň. Speciální aplikace bude schopná určit, jestli vybrané zboží dobře padne.

Objednáte si z internetového obchodu krásný módní kousek. Když ale přijde balíček domů, zjistíte, že vám to tak nějak nepadne. Zboží se dá u většiny výrobců jednoduše vrátit, ale vyžaduje to určitý čas, peníze a další námahu. Právě špatné zkušenosti s nepadnoucím oblečením odrazují spousty zákazníků od jeho nakupování online.

Pokud prodáváte oblečení, budete se snažit tenhle problém nějak řešit. Společnost Clothes Horse z New Yorku, která se věnuje technologiím a módě, spustila nový speciální program.
Během 30 sekund jsou prý u Clothes Horse schopní určit, jak bude oblečení zákazníkovi sedět. Hlavním cílem je zvýšit objem online nákupů a snížit množství vráceného zboží. Špatná velikost tvoří více jak polovinu (60 %) všech vrácených zásilek s oblečením.

Jedním velkým plus je i konec obsáhlým tabulkám. Specifikem nového systému v nákupu oblečení je to, že nepracuje s výškou nebo jinými přesně změřenými proporcemi. Po zodpovězení řady otázek, jako je třeba: “Košile které značky vám nejlépe padne?” a “Jak dobře vám padne?” určí u Clothes Horse typ vaší postavy a na základě pro vás nejpohodlnější značky jsou pak schopni i říct, jak vám vybrané zboží bude sedět. Například, že vás to bude kolem límečku trochu škrtit.
Při prvním testování aplikace zaznamenal obchod Bonobos.com nárůst v prodeji o 13 %. Doufejme, že pokus bude i nadále úspěšný a brzy se dostane i k nám.

Zdroj: www.techcrunch.com
 

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: