Konference Firmy v sociálních sítích

17. 5. 2013 | Petr Michl

Firmy už se v sociálních sítích zabydlely. Spravují vlastní stránky a profily, postují statusy, checkují check-iny, sbírají fanoušky a lajkují jejich aktivitu. Ale k čemu to všechno? Jaký z toho mají užitek? Co přesně jim existence na sociálních sítích přináší a co naopak bere?

Konference Firmy v sociálních sítích pořádaná Tuesday Business Network se bude již ve středu 5. června snažit odpovědět přesně na tyto otázky. Objasní, co se vyplácí, čeho se vyvarovat, jak využít monitoring sociálních sítí a jak vyhodnocovat benefity firemní angažovanosti v úžasném a nevyzpytatelném světě, kde můžete dokázat jen to, co vám dovolí ostatní.

Dopolední program budou mimo keynote Patrika Zandla zdobit také případové studie z úst ředitelů dvou českých vedoucích digitálních agentur známých kreativitou svých řešení, konkrétně Michala NýdrlehoNydrle Digital a Roberta Haase ze Symbio Digital. Přítomnost velkých značek na sociálních sítí doplní i Jarda Haž, jenž bude mluvit o v mnohém se světem filmu spojených aktivitách whiskey Jameson na sociálních sítích. S filmem má co dočinění také Magnesia. Magnesia duely Kryštofa Hádka a Tatiany Vilhelmové navázaly na úspěch stejného konceptu z loňského roku. Značka de facto využila YouTube kanál jako landing page pro kampaň Magnesia duelu. Petr Houzar z Karlovarských minerálních vod prozradí, jak se snažili maximálně využít všechny možnosti videoreklamy a jak reklamy zafungovaly a v čem se lišily v porovnání s rokem 2012. Prozatím se můžete na některý z duelů podívat. Pokud pak dobrovolně kliknete na další, uvědomte si, že dobrovolné sledování třicetivteřinových reklamních spotů není na internetu tím nejobvyklejším úkazem.


Má cenu prezentovat firmu na Pinterestu?
Takovou otázku si položili i v Seznam.cz a spíše na základě sympatií než dat se rozhodli využívat jako svůj komunikační kanál i především v USA nesmírně populární „virtuální nástěnku". Marek Dobrý se podělí o to, zdali má vůbec cenu spouštět firemní prezentaci na Pinterestu a případně pro koho a proč se taková prezentace vytváří.  Poslechněte si, jak s Pinterestem začít i to, kdo vlastně jejich účet sleduje.

Odpoledne bude o datech.  Eliška Hutníková poprvé ukáže data ze studie Ataxo Interactive o tom, jak se Češi zapojují do komunikace v sociálních sítích. V prezentaci dojde jak na Facebook nebo Twitter, tak i na ty méně známé služby.

Facebook možná není pro prodej stvořený kanál, ale přesto přes něj prodávat jde. Pavel HackerBrandzFriends se domnívá, že ROI na Facebooku jde sledovat.  Prozradí tipy jako cílení reklamy svázáním s emaily z vaší newsletterové databáze a nabízení zboží přes aplikace.

Prezentace Tomáše Šebesty ze Socialbakers nese název Fakta a čísla v případových studiích. Dozvíte se, jak postupovat při každodenní práci na Facebooku, co přispívá k zlepšování dosahu Stránky a zapojení Fanoušků, především jakým způsobem tyto aktivity monitorovat a vyhodnocovat jejich efektivitu.

O tom, jak pracuje na Facebooku Slevomat, pohovoří Zdeněk Linc. Jeho šéf, Tomáš Čupr, pak zasedne v rámci panelové diskuzi, v kterém se díky přítomnosti Pavla Hackera a Jiřího Vítka z MindShare sejdou zástupci zadavatele, digitální a mediální agentury. Dozvíte se, jak plánují, analyzují a vyhodnocují kampaně v sociálních médiích.

Podívejte se na kompletní program a profily přednášejících.

Registrovat se můžete ZDE.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: