Konference o digitálním marketingu WebTop100 se letos zaměří nejen na podporu zahraniční expanze
Tradiční konference WebTop100 již po osmnácté přináší to nejlepší z digitálního marketingu. Kromě mezinárodního online si vezme na mušku právo v obsahovém a influencer marketingu, datovou analytiku, personalizaci reklam, sociální sítě i tolik diskutovanou podnikovou agilitu.
Zde je malá ochutnávka z programu:
Brašnářství Tlustý je český lovebrand, jehož úspěch výrazně podpořila povedená komunikace na sociálních sítích. Bude i při vstupu na zahraniční trh stačit dosavadní strategie? O prvních zkušenostech bude mluvit ředitel firmy Ivan Petrův.
Expanzi do zahraničí má za sebou i český módní vyhledávač GLAMI. Teď se chystá i za hranice Evropy. Na jaká úskalí zatím narazili a jak nejlépe zvládnout rychlý rozvoj firmy vám prozradí Expansion Manager Ján Kešelák.
Z druhé strany se podíváme na strategii firmy Gatorade, lovebrandu na globálním trhu, při vstupu na český a zahraniční trh. Petr Václavík z 2Fresh vás provede budováním povědomí téměř na zelené louce.
V obchodě na mezinárodní úrovni existují pasti, kterým je třeba se vyhnout. Tím, jak dělat a nedělat mezinárodní SEO, vás provede Thea Zinner z eVisions Advertising.
Na online marketing pro B2B firmy se zaměří Daniel Musil z AITOM Digital. Na třech případových studiích ukáže, jak získat využitelná data a jak pomocí nich dosáhnout většího růstu.
Jak se z facebookového či instagramového postu stane virální fenomén? To vám na konkrétních případech z praxe ukáže Vojtěch Lambert z LCG New Media.
Footshop do toho šlápl na sociální síti TikTok, která má pověst sítě pro děti. Jak na to teniskový e-shop šel? O to se přijde podělit Social Media Teamleader Martin Paukrt.
Svatý grál v podobě ideálního vztahu mezi agenturou a klientem bude hledat Bohumil Pokštefl z Kontentino na case studies z Ameriky i Evropy.
Čtyři agentury si sedly k jednomu stolu a vymyslely koncept Královského studia pro pivovar Krušovice. Na Mistrovství světa v hokeji pak značka ultimátně zaskórovala. O průběhu spolupráce i rozsáhlém projektu bude přednáška Kateřiny Nejedlé z Adexpres a Ondřeje Vataščina z Isobar.
V programu konference se můžete jako každý rok těšit i na nejinspirativnější case-studie projektů přihlášených do soutěže WebTop100.
Kdy: 12. 10. 2019
Kde: Národní dům na Vinohradech
Prohlédněte si kompletní program.