Konference WebTop100 představí to nejpřínosnější napříč celým spektrem digitálního marketingu

6. 10. 2021 | redakce
Zapište si do kalendářů 16. listopadu. Konference WebTop100 přinese inspirativní den ze všech oblastí onlinu, od digitálního HR, přes metriky pro videa a mailingy, až po pilování uživatelského zážitku zákazníka.

Zajímá vás, co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022? Jak zlepšit uživatelský zážitek u služeb a premiovějšího zboží? Jak ovlivní blokace cookies třetích stran webtracking? Jak vypadá ideální vstupní a konverzní stránka? Jak vybrat trh pro zahraniční expanzi? Jaké jsou konstelace pro dobré fungování digitálního HR a hybridní firemní kulturu? A co si vlastně ještě musíme v onlinu odpracovat?

Přijďte 16. listopadu na 20. ročník konference WebTop100a poslechněte si vize od klíčových osobností digitálního marketingu. Na jednom pódiu se sejdou odborníci jako Pavel Ungr, Daniel Kafka, Ondřej Ilinčev, Petr Srna, Dan Tržil, Irena Zatloukalová, Andrea Hurychová, Lukáš Havlásek a řada dalších, kteří prozradí, jakým směrem se budou nebo by mohly ubírat jednotlivé oblasti onlinu.

V průběhu konference se navíc představí ty nejinspirativnější digitální projekty letošní soutěže WebTop100.

Čekají vás tato témata:

    • Mohou být senioři důležitou cílovou skupinou vašeho e-shopu?Od Ondřeje SlámyAlza.cz se dozvíte, co je vidět v datech e-shopů a jak se této příležitosti případně chopit.
    • Proč nechce spousta influencerů sponzorovat své příspěvky od klienta, proč klientské nároky na vhodného influencera stále stoupají nebo jaká by vlastně měla být typická role influencerské agentury? To jsou otázky pro Petra Srnu, CEO World of Online.
    • Jano Kešelák z Glami má výrazné zkušenosti s mezinárodním marketingem. Ve své přednášce ukáže, co se české e-shopy  naučili při vstupu na zahraniční trhy.
    • V přednášce Pavla Ungra se dozvíte, na jaká vyhledávací pravidla a algoritmy se připravit u obou nejdůležitějších vyhledávačů Google a Seznamu.
    • Ondřej Ilinčev se optimalizací konverzí zabývá prakticky celou svoji kariéru. Prozradí, jak má být konverzní landing page dlouhá, co na ní má a nemá být, v jakém pořadí poskládat informace a jaká je typická míra.
    • Jak ovlivní blokace cookies třetích stran webtracking? Můžeme přijít o základní metriku open rate? Na zásadní témata, která ovlivní e-mail marketing v roce 2022, se zaměří Petr CikánSherpas TECH.
    • Lukáš Havlásek z Shopsysu se zamyslí nad stavem českého e-commerce v porovnání se zahraničím. Podívá se na inovace v e-commere a na weby eshopů z pohledu uživatelské přívětivosti a úspěšného plnění businessových cílů.
    • Jak vybudovat hybridní kulturu a udělat z vašich zaměstnanců komunitu a z kanceláří komunitní místo, kde se vaši lidi potkávají, baví, diskutují, ale především dosahují efektivních výsledků, to je téma pro odborníka na digitální HR Petra SkondrojaniseCocumy.

  

A to rozhodně není všechno. Konference pokryje všechnytyto oblasti digitálního marketingu:

  • Retenční a výkonnostní marketing
  • Obsahová a brandová strategie
  • Influencerské kampaně a sociální sítě
  • Tvorba webu, SEO a UX
  • PR a HR v digitálu
  • Vývoj podcastového trhu a videomarketing
  • Start-upová scéna
  • Expanze na zahraniční trhy

 

Součástí networkingu komunity digitálního marketingu se můžete stát i vy.Sejdeme se 16. listopadu na konferenci WebTop100 v konferenčním centru City v Praze. Program a vstupenky najdete na webu konference.

Hlavními partnery akce jsou Dognet a INTERNET CZ, mediálními partnery pak Marketing Journal a Lupa.cz. Odborně akci zajišťuje Sherpas a produkci Internet Info.

Štítky dokumentu: Tipy na akce
Sdílejte tento článek:
Podobné články: