Lady Gaga natočila reklamu na Google Chrome
Reklamu na Google Chrome, jejíž hlavní aktérkou je populární zpěvačka Lady Gaga, zhlédlo na serveru YouTube již téměř půl milionu lidí. Dle serveru Viral Video Chart se za posledních 24 hodin stala nová reklama nejvíce sdíleným obsahem na Twitteru. Skóre je prozatím 4 411 „tweetů“. Lady Gaga nepřekvapuje pouze svým zvláštním zjevem a častými skandály, ale také svou schopností dostávat se na nejvyšší příčky sledovanosti tradičních i nových médií. V prostředí internetu je zpěvačka velmi silnou značkou.
Tohoto potenciálu nyní využil Google, a to k propagaci svého prohlížeče Chrome. Navazuje tak na své předchozí reklamy, které se soustředily na velmi citlivá témata. Lady Gaga před časem vyzvala fanoušky, aby na serveru YouTube přezpívali její nový hit Edge of Glory; z vlastního vystoupení a amatérských klipů následně režisér udělal video, které (více než samotný prohlížeč Chrome) vyzdvihuje YouTube a Twitter (někdo si všimne i MacBooku). Ale to je zřejmě účel Googlu, který se drží svého hesla „nic než web“.
Další statistiky naleznete zde