Liftago pokračuje v komunikaci bezpečnosti a startuje spolupráci s Čestmírem Strakatým

6. 11. 2024 | Petr Michl, TZ
Liftago odstartovalo exkluzivní spolupráci s podcasterem Čestmírem Strakatým. Zároveň pokračuje v komunikaci své hlavní propozice – bezpečnosti. Brandovou linku „Neboj, jedu Liftagem“.


Zdroj: Liftago, foto: Honza Zima

Liftago začátkem listopadu spustilo spolupráci s Čestmírem Strakatým. Česká přepravní aplikace bude zmiňována jako partner rozhovorů na YouTube a všech podcastových platformách. Liftago navíc nabízí hostům zdarma dopravu do nahrávacího studia a zpět. V rámci spolupráce probíhá také komunikace na sociálních sítích včetně Instagramu Čestmíra Strakatého.

„Jsme česká značka, které není jedno dění v naší společnosti, proto jsme se rozhodli podpořit tvorbu Čestmíra Strakatého. Vážíme si jeho práce, kterou vnímáme jako hledání pravdy a přispívání k pozitivní změně. Tyto hodnoty s námi rezonují a věříme, že nás spojuje i důraz na vysokou kvalitu. Čestmír je dlouhodobý zákazník Liftaga, službu velmi dobře zná a díky tomu je naše spojení autentické.Spolupráce je exkluzivní, jelikož se značkami Čestmír spolupracuje minimálně. Liftago bude teprve druhou značkou v rozhovorech a vůbec první komerční spoluprací na jeho Instagramu,“ popisuje za Liftago Kateřina Černická.


Zdroj: Liftago, foto: Honza Zima


Zdroj: Liftago, foto: Honza Zima

Neboj, jedu Liftagem 

Liftago pokračuje v brandové lince „Neboj, jedu Liftagem“, kterou úspěšně spustilo letos na jaře. Kampaň byla tehdy spuštěna spolu s videoreklamami.

Tohle je přesně důvod, proč jezdím Liftagem. Tak by se dala v jedné větě shrnout zpětná vazba na brandovou linku, kterou v posledních měsících od zákazníků slyšíme. Máme radost, že zaměření Liftaga na bezpečnost a spolehlivost s cílovou skupinou rezonuje a budeme v této strategii nadále pokračovat, uvádí Černická.

Podzimní vlna kampaně probíhá jak online (sociální sítě, obsahové sítě), tak offline (OOH, radio) v Praze, Brně a Ostravě. Pokračuje také spolupráce s influencery. Kromě Čestmíra patří mezi další zapojené tváře TMBK, Olga Plojhar, nebo Kristýna Kohoutová. Většinou jde o dlouhodobě spolupracující tvůrce. 

 

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: