LinkedIn do svých Stories přidává funkci swipe-up
- Jak zlepšit efektivitu prodeje?
- Jak komunikovat se zákazníky?
- Jak vycházet vstříc klientům?
- Jak zpracovat funkční strategii?
Domněnka z loňského roku se potvrzuje a LinkedIn do svých Stories oficiálně přidává funkci swipe-up. Na svém Twitteru tuto novinku i s náhledy odhalil social media expert Matt Navarra. Ačkoliv je tato funkce momentálně dostupná pouze Stránkám a nebo Profilům s 5000+ sledujícími, dá se očekávat, že v budoucnu bude k dispozici všem.
NEW! LinkedIn Stories now let’s you add swipe-up links
— Matt Navarra (@MattNavarra) January 12, 2021
Only available if you have:
- ‘follow’ option turned on for your profile
and
- 5,000+ followers / page pic.twitter.com/lXOzSKUPhV
Swipe-up, neboli potažení prstem směrem nahorů, umožňuje k Příběhu přidat jednoduchý odkaz na webovou stránku. Ačkoliv byl LinkedIn dosud spíše dinosaurem mezi ostatními platformami, vypadá to, že se nyní ve velkém chystá inovovat a inspiruje se u populárnějších kolegů. Kromě samotné funkce je totiž Instagramu velmi podobné i prostředí aplikace. Swipe-up mohou vybraní uživatelé přidat pomocí ikonky URL vpravo nahoře. Po vypublikování pak mohou přímo na jednotlivých Stories se swipe-upem vidět jeho dosah (i se seznamem uživatelů, kteří Stories viděli – stejně jako na Instagramu).
Zajímavou inovací je pak seznam uživatelů, kteří swipe využili a reálně se tak proklikli na odkazovaný web. Takovou funkci Instagram nenabízí a může být zajímavým vhledem do toho, komu všemu vaše služby připadají zajímavé. Na základě jeho zájmu ho pak můžete třeba kontaktovat nebo s těmito seznamy dále pracovat.
Cílem této novinky je umožnit zejména Stránkám nebo velkým Profilům lehčím způsobem propagovat svůj byznys a odkazovat na web se svými službami nebo produkty. Logicky pak LinkedIn následuje trend Stories, který odkoukal z jiných platforem. Podle všeho se novinky bude snažit upřednostňovat zejména v mobilní aplikaci, kterou neustále inovuje.