LinkedIn mění správce kampaní tak, aby lépe sledoval firemní cíle
Profesní sociální síť LinkedIn představila tři novinky, kterými chce potěšit firmy, které u ní inzerují. Všechny tři jsou implementovány do redesignovaného Campaign Manageru, který byl firmám v beta verzi představen už loni v říjnu. Celý správce kampaní je díky redesignu orientován na cíle, které jako značka v kampaních na LinkedIn sledujete. Tři nové funkce by vám pak měly pomoci snadno a rychle plnit klíčové cíle.
Zdroj: LinkedIn Marketing Solutions Blog
Povědomí o značce
První nástroj vám poslouží, pokud je vaším cílem zvýšení povědomí o značce (brand awareness). Zvýšit povědomí o vaší značce můžete nyní skrze kampaně, které se zaměřují na vrchní část trychtýře vašich cílových zákazníků. Vaše reklama se tedy ukáže širšímu publiku, a má tak potenciál zasáhnout větší počet lidí. Platit přitom budete za její jednotlivá zhlédnutí potenciálním zákazníkem (tzv. CPM neboli cost per thousand = cena za tisíc zhlédnutí).
Mezi dostupné formáty patří:
-
Single image ads
-
Carousel image ads
-
Video ads
-
Text ads
-
Spotlight ads
-
Follower ads
Webové konverze
Druhým cílem může pro firmu být konverze na webu. LinkedIn tak vylepšuje svůj trackovací nástroj, který umožní optimalizovat jednotlivé kampaně tak, aby byly přesně zaměřeny na vámi kýženou konverzi (např. nákup, stáhnutí nebo registrace). Díky tomuto nástroji uvidíte, kolik lidí zhlédlo reklamu, kolik lidí se prokliklo na váš web a kolik lidí reálně učinilo konverzi. Platit pak budete pouze za splněný cíl, tedy za každou dokončenou konverzi.
Mezi dostupné formáty patří:
-
Lead
-
Sign up
-
Purchase
-
Add-to-cart
-
Download
-
Install
-
Key page view
-
Other
Náborová kampaň
Třetí nová funkcionalita je zaměřena na nábor zaměstnanců skrze LinkedIn. LinkedIn Talent Solutions nově umožňuje vytvářet náborové kampaně taktéž skrze Campaign Manager mnohem rychleji a efektivněji.
Už původní redesign Campaign Manageru měl za cíl co nejvíce zjednodušit práci marketérům a umožnit jim plnit jimi stanovené cíle na pár kliknutí. A data LinkedInu už nyní ukazují, že se změna vyplatila. Podle interních dat totiž došlo k 67% navýšení klientské spokojenosti, oproti původní verzi správce.