LinkedIn představil nové nástroje pro budování osobitější značky
V současné době využívá firemní profil na LinkedIn více než 50 milionů společností po celém světě. Je to kanál pro komunikaci se zákazníky i udržení vztahu se svými zaměstnanci, který nabývá na významu. A zdá se, že může být v naplňování těchto cílů ještě efektivnější. LinkedIn představil hned několik nových nástrojů, které mají značkám usnadnit interakci se svou komunitou. Mezi ně patří Živé vysílání, pozvání kontaktů či snazší publikování příspěvků.
Rozšiřujte svou komunitu
Dle LinkedInu je budování relevantní a zapojené komunity jeden z největších oříšků, se kterým se firmy potýkají. Právě s tímto má pomoci nová funkce Invite to follow (tedy Pozvání uživatele, aby se stal fanouškem). Nově tak můžete vyzvat své kontakty první úrovně, aby začali sledovat vaši Stránku. Pokud například vyrazíte na konferenci, tak své nové kontakty můžete vzápětí pozvat ke své Stránce.
Nemusíte se ovšem obávat, že by vás nyní začaly zahlcovat pozvánky ve velkém. Každý uživatel v rámci nastavení svého profilu může zvolit možnost, že tyto pozvánky nechce dostávat.
Živé vysílání
Možnost Živého vysílání byla na LinkedIn k dispozici již dříve, ale mohly ji využívat pouze soukromé profily. Nyní ji budou mít k dispozici i všechny Stránky. Díky Živému vysílání mohou zapojit své fanoušky, vyvolat přímou konverzaci apod.
Pro spuštění této funkce je potřeba mít aktivovanou funkci LinkedIn Live. Vysílání je následně možné cílit na uživatele například podle jazyka či lokality.
Uživatelé, kteří mají zapnuté notifikace, budou informováni ve chvíli, kdy Stránka začne vysílat živě.
Snazší publikování příspěvků
Administrátoři Stránek budou moci publikovat příspěvky zase o něco jednodušeji. Postačí napsat příspěvek a LinkedIn se následně zeptá, jak má být publikován. Jestli v rámci osobního profilu administrátor, anebo ze Stránky.
Zdroj: LinkedIn
Kam dál?
LinkedIn se dlouhodobě snaží nabízet nové funkce, aby si zachoval přízeň svých uživatelů. V loňském roce například zavedl formát Events pro plánování událostí, spustil testy pro ověření znalostí a dovedností uvedených u profilů a pro marketéry rozšířil Success Hub o užitečné informace o svých uživatelích, oblastech podnikání či zaměstnání a úspěšnosti reklam.