LinkedIn překonal hranici 100 milionů uživatelů

22. 3. 2011 | JCH
LinkedIn byl spuštěn v květnu 2003 a přestože svým majitelům poměrně rychle vrátil vstupní investici a stal se výdělečným, nezdálo se, že by měl ambice konkurovat největším sociálním sítím svou velikostí. V posledních letech však začalo být jasné, že i LinkedIn pěkně nabují.

 

Logo LinkedIn, zdroj: www.linkedin.com

LinkedIn byl spuštěn v květnu 2003 a přestože svým majitelům poměrně rychle vrátil vstupní investici a stal se výdělečným, nezdálo se, že by měl ambice konkurovat největším sociálním sítím svou velikostí. V posledních letech však začalo být jasné, že i LinkedIn pěkně nabují. V roce 2009 měla tato profesní sociální síť 50 milionů uživatelů. A dnes, po dvou letech, se jí podařilo tento objem uživatelů zdvojnásobit.

Zejména růst v posledních měsících je dechberoucí - v říjnu 2010 měla síť 85 milionů uživatelů, nyní je to o dalších patnáct milionů víc. A v současnosti nabírá nového uživatele s každou uplynulou vteřinou.

A jaká je aktuální uživatelská struktura LinkedInu? 56 % uživatelů v současnosti pochází ze zemí mimo USA. Nejrychleji síť roste v Brazílii, Mexiku, Indii a Francii. Nejpočetnější je zastoupení uživatelů z oblasti služeb (každý pátý), každý desátý pracuje ve finančním sektoru a stejný počet v hi-tech průmyslu.

A jaká je aktuální cena LinkedIn? Přestože se odhady různí, točí se kolem hodnoty 3 miliard dolarů.

Štítky dokumentu: LinkedIn

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: