LinkedIn se chystá uvést live videa
LinkedIn má 600 milionů uživatelů, kteří by měli brzy dostat stejnou příležitost jako na dalších sociálních médiích: tzv. „go live". Sociální síť pro profesionály připravuje formát živého vysílání nazvaný LinkedIn Live.
O tom, že video je formátem budoucnosti, se mluví už snad 5 let. Na tento trend ale LinkedIn naskočil až v roce 2017. Dle vyjádření vedoucího produktového vývoje v LinkedIn, Petera Daviese, pro Techcrunch je video nyní tím nejvíce rostoucím formátem, který je také nejlépe schopen vyvolat engagement uživatelů. Odmítl přitom dát konkrétní čísla, video ale již prý vložily miliony uživatelů.
Podoba live videa do značné míry odpovídá tomu, co znáte z Facebooku, YouTube nebo Twitteru, kde přišlo živé vysílání mnohem dříve. Lidé budou moci video lajkovat, ale také v komentářích položit dotazy nebo vyjádřit svůj názor. Tvůrce může pro změnu v reálném čase odpovídat, ale zároveň i odstranit obtěžující komentáře.
I v tomto případě platí obehrané: za vším stojí peníze. Dle informací Joshe Constinea z Techcrunch mají video reklamy vydělávat více než reklamy na LinkedIn v jiných formátech. Zároveň mají videa generovat o 30 % více komentářů než jiné formáty LinkedIn. Cíle je nyní naučit firmy, aby přes živé vysílání představovaly nové služby a produkty, pokrývaly konference, sdělovaly kvartální hospodářské výsledky svým akcionářům nebo například vytvářely Q&As s vedením společnosti.
Zatím bude nový formát podroben beta testu u vybraných amerických společností. Je ovšem bezpochyby, že se jeho uvedení uskuteční. LinkedIn si tím plní logický domácí úkol, který už měl mít nějakou dobu splněný.