LinkedIn spouští formát Events pro plánování událostí
LinkedIn spustil nástroj s názvem Events (Události), který jeho uživatelům umožní vytvářet a spravovat akce pro setkávání se s dalšími profesionály. Lidé na LinkedIn tak mohou například organizovat networkingová setkání, snadno sezvat kontakty na workshop či představení nového produktu.
V rámci nastavení Události bude potřeba uvést popis akce, datum, čas a místo konání. Následně je možné pozvat kontakty na základě filtrů, jakými jsou lokalita, zaměstnání, obor podnikání či vzdělání. LinkedIn dále doporučuje, aby uživatelé Událost současně sdíleli i jako samotný příspěvek. V rámci feedu se tak zvyšuje pravděpodobnost, že se o akci dozví relevantní kontakty.
Jak samotné nastavení probíhá, se můžete podívat ve videu níže.
U Událostí je možné sledovat, kolik lidí uvedlo, že na akci dorazí a kdo je mezi pozvanými. Pozvaní lidé budou moci na akci pozvat své vlastní kontakty, pokud ovšem bude událost veřejná. V případě, že se bude jednat o akci soukromou, tak bude muset pořadatel povolení k pozvání dalších hostů samostatně nastavit. A ve chvíli, kdy vyberete možnost, že se akce zúčastníte, tak uvidíte přehled dalších osob, které mají o stejnou akci také zájem.
V rámci zdi dané Události mezi sebou budou moci uživatelé komunikovat a psát příspěvky.
Tato nová funkce je obdobou Událostí, které známe například z Facebooku. A vzhledem ke komunitě profesionálů, pro kterou je LinkedIn určen, můžeme očekávat, že nově spuštěné Události budou mít časté využití.
Zmíněná funkce prozatím není dostupná všem uživatelům. Nicméně LinkedIn oznámil, že ji chce brzy zpřístupnit co nejširšímu okruhu.
Zdroje: Social Media Today, LinkedIn