LinkedIn vychází vstříc značkám. Zavádí Showcase Pages vhodné pro sub-brandy
LinkedIn se v poslední době snaží přiblížit tradičním sociálním médiím a zvýšit čas strávený uživateli na stránce. Zároveň ale také usiluje o to, aby byl atraktivnější nejen pro jednotlivce, ale i pro firmy. K firemním stránkám nyní přidává i takzvané Showcase Pages, v rámci nich mohu značky vyčlenit vlastní stránky i svým sub-brandům. Microsoft tak například může věnovat Showcase Page herní konzoli Xbox nebo kancelářskému balíku Office, Siemens může své rozsáhlé produktové portfolio rozdělit dle divizí a Adobe si již vytvořilo podstránku Adobe Marketing Cloud.
Oproti firemním stránkám chybí u této nové alternativy sekce věnovaná Volným místům či přímo produktům službám. Showcase Pages byly testované v pilotním programu s pomocí velkých společností typu Adobe, Cisco, Microsoft a HP.
Právě pro velké společností s rozmanitými produktovými řadami je novinka LinkedIn určena nejvíce, snažit se vecpat korporátní a spotřebitelské informace do jednoho news feedu může být zkrátka obtížné. Techcrunch nicéně informuje o tom, že významnou změnou jsou i možnosti propagace. Mimo možnosti sponsored updates pro příspěvky na Showcase Pages budou k dispozici i takzvané Follower Ads pro navyšování pro navyšování „fanouškovské" báze. LinkedIn s tím pochopitelně sleduje vyšší příjmy společnosti, zároveň dává firmám příležitost, jak účinněji protlačit svůj obsah k uživatelům.
Zdroje: techcrunch.com, blog.linkedin.com, marketingland.com