LinkedIn zavádí Premium Insights

8. 6. 2016 | Petr Michl
Prémiový účet LinkedIn nabídne nové pokročilé analytické funkce.

Zdroj: LinkedIn / Shutterstock.com

Prémiový učet na LinkedIn je v dnešní době de facto nutností pro profesionální HR manažery, kteří vyhledávají potenciální zaměstnance. Nyní však pro ně bude ještě důležitější. Nově totiž nabídne pokročilé analytické funkce.

Blogový příspěvek LinkedInu přibližuje, že budou dostupné pro uživatele s účty typu Business Plus, Sales Navigator a také u vybraných Talent Solutions. Nové analytické nástroje mají přinést nepřeberné možnosti. Mohou pomoci při sbírání informací o klíčových trzích a vašich konkurentech, ale také investičním profesionálům při snaze odhadnout, která další společnost vystřelí vzhůru jako raketa.

Ukazatel Celkový počet zaměstnanců nabízí znázornění trendu vývoje počtu zaměstnanců konkrétních společností v čase.



Rozložení funkcí mezi zaměstnanci napoví strukturu společnosti dle jednotlivých oddělení a může indikovat i fázi vývoje společnosti dle toho, jaké funkce rostou za určité časové období nejvýrazněji.

Ukazatel New Hires poskytuje přehled o růstu firmy, obzvláště pak na úrovni vyššího managementu. Zaměření nových manažerů může poodhalit investiční příležitosti i nové oblasti, na které se společnost rozhodla zaměřit, stejně jako sezónní trendy.

 

Metrika Notable Alumni znázorňuje výrazné tváře podniku z dob minulých. Naznačuje historii společnosti i nové subjekty na trhu, které bystě měli sledovat.


Celkový počet pracovních nabídek pak dává přehled o tom, která místa firma inzeruje na LinkedIn. To přináší přehled o preferovaných profilech a senioritě nových zaměstnanců.

„Možností použít unikátní data našich 433 milionů světových uživatelů vám chceme pomoci k chytřejším každodenním pracovním rozhodnutím na základě aktuálních informací o společnostech a trzích," uvádí LinkedIn s tím, že toto je jen začátek. Uživatelé prémiových účtů se mají těšit na pokročilejší analytiku, která půjde ještě hlouběji.

Zdroj: LinkedIn Blog

Štítky dokumentu: LinkedIn

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: