LinkedIn zaznamenal další nárůst, inzerce se navýšila o 50 %
Společnost Microsoft v roce 2016 zakoupila sociální síť LinkedIn a v rámci své výroční zprávy představila zajímavé výsledky týkající se právě této platformy. Podle zmíněné zprávy se ve čtvrtém kvartále roku 2020 navýšil počet přihlášení na LinkedIn o 30 % a obrat se navýšil ve stejném období o 23 %.
Společnost Microsoft uvedla:
„Znovu jsme zaznamenali rekordní úrovně engagementu napříč platformou, protože téměř 740 milionů členů LinkedIn využívá síť k vzájemnému propojení, učení a hledání nových příležitostí. Počet relací vzrostl o 30 %. Konverzace vzrostly o 48 %. A hodiny strávené na LinkedIn Learning byly až 2× vyšší ve srovnání s předešlým rokem.“
Jak je vidět, popularita platformy LinkedIn míří stále vzhůru, což se projevilo již v dřívějším období. Nicméně od té doby, co LinkedIn spadá pod Microsoft, tak se na veřejnost nedostávají bližší informace týkající se změn a vývoje této platformy. Stručné informace jsou zmíněny pouze v rámci celkového produktového portfolia Microsoftu.
Nicméně i tak je zřejmé, že je LinkedIn na vzestupu. Velkého nárůstu se dočkala i inzerce. Právě inzerce činila více než třetinu celkového obratu. V rámci LinkedIn Marketing Solutions došlo k nárůstu inzerce o 50 %.
LinkedIn postupně přidává další možnosti, jak využít svou profesionální databázi, která nemá konkurenci. V prosinci loňského roku představil například Sales Insights. Ten poskytuje informace o důležitých obchodních příležitostech na základě vybraných parametrů.
Současná koronavirová krize a přesun do online prostředí síti LinkedIn výrazně nahrává. Microsoft navíc uvedl, že očekává i nadále silný uživatelský engagement a nárůst obratu o přibližně 20 %.
Pro bližší informace si můžete přečíst výroční zprávu společnosti Microsoft.
Zdroje: Social Media Today, Microsoft