London Fashion Week: Topshop přenášel svoji přehlídku i přes speciální aplikaci

17. 9. 2013 | Bednářová Daniela

Britská značka Topshop nedělá své modní přehlídky při zdi. Loňskou zářijovou přehlídku vidělo díky využití sociálních médií přes 4 miliony lidí. Pro nadcházející sezonu  - Jaro 2014 si Topshop také připravil něco speciálního. K tweetům přidal ještě “cvrlikání”(chirp). Mobilní aplikace Chirp je založená na posílání dat přes specifické zvuky a Topshop chce jednotlivými zvuky přenášet obrázky svých nových modelů. Chirpy se dají přenášet rádiem, přes YouTube nebo stačí, když dané cvrlikání přehraje někdo v dostatečné vzdálenosti od telefonu, ve kterém je aplikace nainstalována. Dají se tak posílat nejen obrázky, ale i odkazy a další informace.

Vypuklo to tuto neděli 15. září  v londýnském Regent's Parku. V rámci místa konání byly zřízeny speciální Chirp zóny, kde se mohli návštěvníci dostat k zákulisním fotografiím a zprávám právě díky Chirpu. Samozřejmostí jsou všechny vychytávky, které Topshop připravil už pro loňský ročník. Patří sem video přenos s možností přímého nakupování oblečení a kosmetiky, kterou má na sobě právě předvádějící modelka, procházení playlistu přehlídky, propojení s Twitterm, velká galerie obrázků z mola i ze zákulisí, ….

O zážitek zvukového přenosu obrázků ale nepřišli ani ti, kdo se do Regent's Parku nedostali. Topshop navrhnul speciální “zahrady” pro chirpování a tweetování v hlavním londýnském obchodě na Oxford Street. Stačí, když zákazník pod stromem projde a získá spoustu informací.

Zdroj: www.mashable.com, creativity-online.com

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: