Louis Vuitton experimentuje v Číně
Louis Vuitton, který již dříve začal ve Spojených státech amerických a ve Velké Británii využívat Foursquare k marketingovým aktivitám založeným na lokalizaci, uvádí na trh podobný experiment – tentokrát v Pekingu. Výrobce luxusního zboží navázal spolupráci s čínským check-in servisem Jiepang na své putovní výstavě v Národním muzeu Číny.
Ti, kteří navštíví výstavu mezi 9. červnem a 30. srpnem a používají mobilní aplikaci od Jiepang, obdrží virtuální odznak se značkou Louis Vuitton, mohou si prohlédnout stránku společnosti s nejrůznějšími tipy a informacemi o značce a jejím tradičním designu.
Pro módní značku je to experimentální krok vzhledem k tomu, že služby založené na lokalizaci se v Číně objevily teprve nedávno. Nyní se snaží dobýt trh kolem padesáti aplikací, které jsou založené na lokalizaci. Jiepang je jednou z největších s více než jedním milionem registrovaných uživatelů.
Zdroj: www.mashable.com