Magazíny spouští kampaň pro posílení svých brandů
3. 3. 2010
| ILE
Magazíny si začaly uvědomovat, kde leží jejich největší nepřítel. Největší značky se proto spojily v záchranné kampani, která je má opět dostat na výsluní na úkol online médií. Kampaň nese název Magazines - The Power of Print a zapojily se do ní značky jako People, Fortune, Vogue nebo US Weekly.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Magazíny si začaly uvědomovat, kde leží jejich největší nepřítel. Největší značky se proto spojily v záchranné kampani, která je má opět dostat na výsluní na úkol online médií. Kampaň nese název Magazines - The Power of Print a zapojily se do ní značky jako People, Fortune, Vogue nebo US Weekly. Kampaň bude cílit hlavně na vrstvu bohatých zákazníků, kteří byli předplatiteli magazínů a teď hrozí, že print zavrhnou a přejdou na jiný způsob četby - například skrze iPad. Zároveň má přesvědčit inzerenty, že magazíny rozhodně nedají svou kůži lacino. Chce dát najevo,že "tisk je pořád tisk," jak se vyjádřil Jann Wenner, majitel Wenner Media, vydávající například magazín Rolling Stone.
Štítky dokumentu: Budování značky Mobilní zařízení