Mall.cz sází na obsah. V čele content marketingu je Tereza Hajná
Mall.cz sází čím dál více na obsahový marketing. Ten je jedním z významných pilířů nové marketingové strategie, která bude formou tzv. „best practices" postupně nasazována ve všech dalších zemích, kde Mall Group působí. Dohlížet na to bude z pozice Head of Content Marketing Tereza Hajná.
Printscreen z blogu Mall.cz. Zdroj: blog.mall.cz
Cílem nové strategie obsahového marketingu je vytvoření hlubšího vztahu se zákazníky. Novým zdrojem uživatelské inspirace by měl být blog.mall.cz, který má napomoci zorientovat se v problematice, poradí a nabídne vhodný produkt na webu. Od prodeje jako takového se tak komunikace přesouvá k obsahu zasazenému do správného kontextu.
„Klíčové je pro nás budování vztahu se zákazníky. Díky speciálním metrikám a pokročilé práci s analýzou dat zjistíme, jak uživatelé s obsahem pracují. Poté se jim můžeme lépe přizpůsobit a vytvářet takový obsah, který pro ně bude opravdu relevantní,“ dodává Tereza Hajná.
Tereza Hajná
Tereza přišla do Mall.cz z SQLdep, firmy spadající do skupiny Rockaway. Předtím měla na starosti například digitální marketing v IBM. V Mall.cz už zvládla mimo jiné velmi úspěšnou vánoční kampaň s Leošem Marešem.
Nová obsahová marketingová strategie bude postupně implementována ve všech regionech. „Chtěli bychom dosáhnout maximálního propojení obsahu se sociálními médii a v tomto směru se stát špičkou ve středoevropském regionu,“ přibližuje Tereza Hajná. „Věříme, že díky globálnímu zásahu Mall Group i skvěle sehranému týmu profesionálů můžeme brzy určovat marketingové trendy v e-commerce.“