Mall.cz spustil zatím nejnákladnější vánoční kampaň. Pomůže zjistit vánoční přání blízkých

2. 11. 2016 | redakce
Mall.cz do toho chce tyto Vánoce šlapat a do své kampaně dá o 30 % více peněz než loni. Je postavená na zjišťování tajných vánočních přání blízkých a skutečně dává smysl.

Mall.cz zahájil svou předvánoční kampaň. 1. listopadu byla spuštěna microsite, umožňující lidem zjišťovat tajná vánoční přání jejich blízkých. Kampaň vychází z hlavního motivu pro B2C komunikaci „1000 přání, jeden obchod“, jejímž cílem je představit především šířku produktového portfolia Mall.cz a doprovodné služby e-shopu.

Princip kampaně je jednoduchý, na stránce vanoce.mall.cz stačí vyplnit jméno a příjmení rodinného příslušníka nebo kamaráda a přes email ho vyzvat ke svěření jeho nejtajnějšího vánočního přání. Odesílatel výzvy, kterému je přání svěřeno, může zůstat až do Štědrého večera v utajení.

Investice do vánoční kampaně budou o 30 % vyšší než v loňském roce. Koncept, na kterém pracoval interní marketingový tým spolu s agenturou Digital Brain, bude lokalizován také v dalších evropských zemích, kde má Mall.cz zastoupení. V průběhu listopadu ji tedy uvidí i zákazníci v Polsku, Slovinsku, Maďarsku a na Slovensku. Vánoční kampaň spolu s microsite bude podpořena televizními spoty, kampaněmi v printu, online i OOH.

„Znát tajná přání zákazníka je samozřejmě snem každého obchodníka. My jsme ale zároveň zákazníkům chtěli dát možnost znovu prožít to vzrušení, kdy do poslední chvíle nevíme, jestli nám Ježíšek naše tajné přání splní,“ uvádí Sean Gaddis, CMO Mall Group. „Navýšení investice do kampaně by mělo podpořit její virální potenciál, přivést řadu nových zákazníků napříč všemi generacemi a zároveň představit šíři našeho produktového portfolia.“

Mall.cz, který je od července členem skupiny Mall Group, se pod vedením nových vlastníků intenzivně chystá na vánoční sezónu a komunikace není jedinou oblastí, do které letos investuje. Posiluje především na poli logistiky, a to rozšířením distribučního centra o 20 000 m2, které v největší špičce v rámci třísměnného 24/7 provozu zvládne odbavit 75 000 položek denně. Zároveň Mall.cz zvýšil počet výdejních míst na celkových 104 a zavedl v rámci Prahy doručování v den objednání.

Štítky dokumentu: E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: