Mallzee - módní policie v kapse
Taky občas nevíte, jestli si určitý kus do šatníku koupit nebo ne? Potřebujete rychle nové šaty a nechce se vám hodiny procházet webové stránky a do obchodu je to daleko? Tak to vám Mallzee udělá radost. Tedy, pokud máte mobil s iOS.
Mallzee je mobilní aplikace pro iPhone, která slibuje udělat z nakupování on-line zážitek. Princip fungování je vlastně jednoduchý. V aplikaci si vyberete přesně ty módní e-shopy, které se vám zamlouvají - Mallzee jich má momentálně přes 200. Mezi podporované značky patří třeba Asos nebo Urban Outfitters. V uživatelském rozhraní se pak vytvoří příspěvky s jednotlivými kousky, zadáte požadavky - ať už na typ oblečení, barvu nebo styl,a prohlížení může směle začít. Znáte-li seznamovací aplikaci Tinder, ovládací gesta vás nepřekvapí. Posun prstem do leva znamená zahodit, doprava - líbí se mi to. Podle uložených oděvů dokáže mechanismus navíc určit "váš styl" a s každým používáním být chytřejší a přesnější.
Konec špatného výběru?
Když se vám podaří najít tu správnou bundu, sukni nebo kalhoty, nemusí to nutně znamenat, že vám taky bude slušet, že? I na to má Mallzee řešení. Stačí se pomocí Facebook integrace spojit se svými přáteli a nechat je o vašem výběru hlasovat. CEO Mallzee, Cally Russell, vysvětluje: „Pokud vámi vybraná věc bude mít více palců dolů, jednoduše zablokujeme tlačítko pro nákup. Pořád své přátele můžete ale v komentářích přesvědčit pro změnu volby a pokud to bude remíza, můžete v klidu nakupit. Je to způsob jak si přestat kupovat oblečení, ve kterém vypadáte špatně."
Vybráno? Výborně, přímo přes aplikaci vše nakoupíte a můžete se těšit na nový přírůstek do šatníku. Rychle, jednoduše a se sociálním aspektem. Systém doporučení od přátel je podle Rusella hru měnící technologie, která má za cíl změnit způsob, jakým svět nakupuje.
„Množství peněz utracených za oblečení online s každým rokem roste a roste. E-commerce boom zatím nevypadá, že by měl zpomalit. 78% všech nákupů oblečení navíc online pochází z mobilních zařízení (ve Velké Británii - pozn. red.). Věříme, že mobile commerce je budoucnost nakupování," uvedl Russell pro Marketing Journal.
A jak je to s počtem stažení a plánem do budoucna? „Momentálně se jedná o tisíce stažení a číslo se každým dnem zvětšuje, rozhodně se posouváme správným směrem. V nejbližších měsících připravujeme aplikaci i pro iPady, což bude taky velká věc."
Zdroje: TechCrunch, Entrepreneurial Spark