Máme čich na pořádné dárky, vzkazují GEEKové z CZC.cz ve vánoční kampani

11. 11. 2016 | redakce
CZC.cz opět zapojilo do své vánoční kampaněvlastní zaměstnance. Tentokrát pro vás čuchají dárky.



Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz spustil vánoční komunikaci, která se opírá o jednu z nejdůležitějších schopností GEEKů – vybrat tu nejlepší elektroniku a IT vybavení pod stromeček. Tu v kampani symbolizuje nadstandardně vyvinutý smyslový orgán – čich. Každý den až do 23. 12. 2016 navíc mohou zákazníci CZC.cz vyhrát proplacení svého nákupu. Stačí si jen co nejpřesněji tipnout, za kolik lidé v daný den nakoupí.

Ve vánoční kampani vystupují opět pouze zaměstnanci CZC.cz, kteří se tentokrát ocitají ve skladu plném vánočních dárků, kde se orientují podle svého vytříbeného čichu. Jejich úkol je přitom prostý – vyčmuchat pro své zákazníky ty nejlepší vánoční dárky. Pokud si totiž nevíte rady s výběrem IT a elektroniky, jsou jako specialisté na tento segment připraveni vám pomoct. 

Na podporu kampaně vzniklo několik 20vteřinových reklamních spotů, které běží na stanicích Prima Group, TV Barrandov a TV Óčko. O pozornost diváků se budou zaměstnanci hlásit také na YouTube, kde poběží navíc 5vteřinový bumper a „making of video“ z natáčení. To zabralo 3 dny a kromě marketingového týmu a zaměstnanců z dalších oddělení CZC.cz se na něm stejně jako na konceptu celé kampaně podílela agentura Digital Brain a audiovizuální produkce ForLeaf. Svůj hlas CZC.cz ve voiceoveru opět propůjčil herec Matouš Ruml.

Kampaň bude vedle televize a YouTube promována také na sociálních sítích Facebook a Instagram, prostřednictvím displejové reklamy, v éteru Rádia Impuls a v několika tištěných médiích. Hlavním benefitem kampaně je možnost vyhrát každý den proplacení svého nákupu až do výše 40 000 Kč. Nakupovat přitom mohou zákazníci dárky bez starostí o to, že se nebudou líbit a pak jim zůstanou. Podobně jako u Alza.cz lze nerozbalené zboží zakoupené od 1. 11. do 23. 12. 2016  na CZC.cz bezplatně vrátit do 14. ledna 2017.

Štítky dokumentu: E-Commerce Reklama online

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: