Marketérem roku 2014 je Tomáš Gregořica ze Škoda Auto
Včera 21. března se odehrálo finále soutěže Marketér roku organizovaná Českou marketingovou společností. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Držitelem hlavní ceny soutěže, Velkého delfína se stal Tomáš Gregořica, manažer marketingové komunikace Škoda Auto, a.s. Ocenění obdržel zejména za úspěšnou marketingovou komunikaci se zaměřením na digitální marketing (... a ten není zdaleka jen o kampaních, pod z dojmy včerejší UX konference musíme doporučit k vyzkoušení Škoda Car Configurator - pozn. red.).
Slavnostní přípitek a vyhlášení soutěže Marketér roku 2015 s vítězem Velkého delfína, Tomášem Gregořicou, u mikrofonu.
Marketingový ředitel Kofoly, Jiří Vlasák, obdržel zvláštní cenu soutěže Zlatého delfína za projekty podporující úspěšnou strategii rozvojem marketingových nástrojů. Další zvláštní cenu, Růžového delfína pak získala Tereza Jurečková. ředitelka projektu zaměřeného na sociální aspekty marketingu, Pragulic - Poznej Prahu jinak. Ten pořádá prohlídky Prahou vedené lidmi bez domova. Umožňuje tak lidem poznat i odvrácenou stranu metropole a těžký život lidí na ulici.
Zdroj: pragulic.cz
Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty. Přehled všech ocenění naleznete níže:
Výsledky soutěže
Na základě individuálních hodnocení jednotlivých členů hodnotitelské komise byl předložen prezidiu ČMS následující návrh ocenění jednotlivých nominovaných kandidátů:
Velký delfín – hlavní cena soutěže:
Mgr. Tomáš GREGOŘICA, Škoda Auto, a.s., manažer marketingové komunikace –
za úspěšnou marketingovou komunikaci se zaměřením na digitální marketing
Zvláštní cena – Zlatý delfín:
Ing. Jiří VLASÁK, Kofola, a.s., marketingový ředitel –
za projekty podporující úspěšnou strategii rozvojem marketingových nástrojů
Zvláštní cena – Růžový delfín:
Tereza JUREČKOVÁ, Pragulic-Poznej Prahu jinak, o.s., ředitelka –
za projekt zaměřený na sociální aspekty marketingu
Zvláštní cena – Zelený delfín:
Ing. Jan BÁRTA, Centrum pasivního domu Brno, ředitel –
za projekt podporující odpovědnost marketingu při strategii udržitelného rozvoje
Zvláštní cena prezidia ČMS:
Mgr. Petr Milas, Státní zemědělský intervenční fond, ředitel odboru –
za přípravu a realizaci nové inovační koncepce zadávacích podmínek veřejných zakázek marketingového charakteru v rámci státní správy
Zvláštní cena prezidia ČMS:
MgA. Miloň Terč, Filmová akademie Miroslava Ondříčka v Písku, ředitel školy –
za úspěšné dlouholeté vedení školy, její koncepční rozvoj a realizaci mezinárodních vzdělávacích vysokoškolských programů
Malí delfíni:
Ing. Radek FROULÍK, Ph.D., JEDNOTA, spotřební družstvo, marketingový ředitel –
za významný počin v podpoře regionálních potravin a inovace značky
Ing. Zdeněk JAHODA, Emco, spol. s r.o., generální ředitel –
za komplexní přístup k rozvoji produktové politiky
Ing. Jiří KEJVAL, Český olympijský výbor, předseda –
za přínos marketingu k podpoře sportu v ČR
Ing. Tomáš LIPTÁK, Rodinný pivovar BERNARD, a.s., marketingový ředitel –
za trvalý přínos v kreativní a integrované produktové a komunikační politice
Ing. Miroslav PAVEL, Akademie Literárních novin, spol. s r. o., majitel –
za ojedinělý přístup k marketingu v oblasti vzdělávání
Ing. Dana PLÍHALOVÁ, Znak Malá Skála, ředitelka závodu –
za komplexní uplatnění marketingové strategie v družstvu Znak
Diplom za nominaci:
Ing. Zdeněk Blažek Dřevojas, v.d. Svitavy
Mgr. et Mgr. Miloslava Christová Magistrát města Pardubic
Mgr. Aleš Koutný, MBA Kulturní centrum Průhon
Bc. Renata Rýglová Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra
Petr Tureček CeWe Color, a.s.
Martin Wanke AT Computers, a.s.
Zelený delfín
kolektiv studentek z Vysoké školy ekonomické v Praze ve složení Zuzana Coňková, Martina Lelková, Markéta Lipavská za kreativní řešení praktického úkolu na téma Komunikace ČR v zahraničí pod názvem projektu Pojďme si hrát