Marketing Festival 2014 bude vážnější, větší a odbornější

31. 3. 2014 | PM
V loňském roce posunul Marketing Festival vnímání marketingových konferencí v Česku. Připraveností, line-upem, zázemím, programem i konceptem. Letos se chce zařadit mezi nejlepší světové konference.

V loňském roce posunul Marketing Festival vnímání odborných marketingových konferencí v Česku. Připraveností, line-upem, zázemím, hodnotou předávaných informací i konceptem. Do Brna přivezl hvězdy světového formátu a do Janáčkova divadla přivedl přes tisíc českých i zahraničních posluchačů. „Letos v listopadu chceme jít ještě dál a hlouběji," popisuje svou vizi hlavní organizátor Jindřich Fáborský: „Dál, co se týká servisu pro návštěvníky a kvality afterparties, hlouběji s ohledem na předávané zkušenosti. Měli bychom být mezi top 3 konferencemi na světě a přivezeme i Avinashe Kaushika."


Obsahový rámec konference se v porovnání s loňským nezmění. V hlavních rolích zůstává analytika, PPC, SEO a on-line reklamní formáty, přibývá webdesign, Smart TV nebo mobilní inzerce. Ještě větší důraz je ale kladen na konkrétní obsah jednotlivých přednášek. „V loňském roce jsem s jednotlivými řečníky důkladně procházel jejich příspěvky a skypoval si s nimi za oceán i do Indie, letos chci být ještě důslednější," vysvětluje Fáborský a dodává: „Uvědomuji si, že to bude mít své následky. Zatímco loňský ročník byl, věřím, vstupem do světového on-line marketingu, vhodným pro víceméně každého, kdo se s pojmem aspoň občas setkává, letos si své odnesou spíš odborníci, kteří se marketingem živí." Přístup vychází z Fáborského přesvědčení: Dobrý marketér se potřebuje denně vzdělávat a denně konfrontovat své názory s názory dalších odborníků.


První Marketing Festivalu se vyvedl.Svědčí o tom i potlesk ve stoje od více než tisíce diváků v sále na konci konference. Cílem pro tento ročník je být ještě lepší.

Přípravy letošního ročníku začaly 6. prosince 2013, kdy byl osloven první řečník. Tým Festivalu vytvořil obsáhlou rešerši světových konferencí, aby načerpal inspiraci a ověřil si, že slogan, který Festival používá – World-Class Digital Marketing Event – používá oprávněně. „Z rešerše plyne, že line-upem se řadíme do top tří světových konferencí. Je to dáno i tím, že hvězdy jako Avinash Kaushik nebo Dr. Peter Mayers začínají omezovat svá veřejná vystoupení a například letos každý z nich navštíví údajně jen tři podobné akce," vysvětluje organizátor, „pro nás je to tedy čest i závazek."


Výjimečnost celé akce podtrhuje i důraz kladený na doprovodný program, který by sám o sobě vydal na menší multižánrový festival. Čtvrteční večer organizátoři plánují filmové promítání v kině Art, v sobotu pak všem účastníkům zahrají v klubu Fléda Tata Bojs, Doctor Victor a řada DJ's v čele s loňskými i letošními speakry i známými osobnostmi českého marketingového světa (Lukáš Zelezny, Craig Sullivan nebo Zdeněk Dvořák aka @linkicz).

Základní informace o Marketing Festivalu

Datum konání: 31. 10. – 2. 11. 2014.
Místo: Janáčkovo divadlo v Brně.Počet lístků: více než tisíc.
Cena lístků: prvních sto je za 4900,- bez DPH -prodej bude zahájen 14. dubna
Cena se bude postupně zvyšovat (pro porovnání - cena velkých světových konferencích začíná kolem 1000 Euro)
Web: www.marketingfestival.cz



Hlavní program proběhne 1. a 2. 11. - dva dny přednášek a cca 18 speakrů.

31. 10. se uskuteční přibližně dvacet workshopů. Budou zpoplatněné a budou se týkat konkrétní problematiky daného tématu. Jejich průvodci budou jak přednášející z Festivalu, tak řada dalších expertů.



Party budou tři. Hlavní sobotní proběhne na Flédě. Vystoupí na ní mimo jiné Tatabojs, Doctor Victor a řada DJ's i z řad samotných řečníků (loňských i letošních).Festival bude propagován ve 24 zemích celého světa. Očekávaný poměr návštěvníků Česko / Svět : 50 / 50 – za Avinashem Kaushikem se totiž běžně létá i za oceán.

Call to action

Chcete vystoupit na Marketing Festivalu? Ani letos neproběhne klasické Call for Papers. Prostor pro zájemce tu ale je. Organizátoři hledají 10 nejlepších případových studií z Česka, Slovenska a světa. Představit je budete moci na hlavním pódiu. Přesné podmínky budou ohlášeny v průběhu dubna.

 

Řečníci

První osmička řečníků je následující (další bude představena průběžně):

AVINASH KAUSHIK

Toto jméno ani nepotřebuje žádný komentář. Tajným přáním organizátorů bylo přivést Avinashe do ČR a to se splnilo. Světová star na webovou analytiku se v listopadu představí v Brně.

DR. PETER MEYERS

Uctívaný vědec a jedinečný mozek MOZu v oblasti SEO. „Dr. Pete" je vystudovaný kognitivní psycholog, který o sobě říká, že jeho posedlostí je lov algoritmů. Bez jakýchkoliv pochybností patří mezi nejpovolanější digitální marketéry na této planetě.

JULIE JOYCE

Jediná žena v dosud zveřejněném programu je proslulá linkbuilderka. Články Julie Joyce najdete například na serveru Search Engine Journal. Na její přednášce di přijdou na své zejména čeští SEO přeborníci.

MARTIN ROETTGERDING

Jeden z 25 nejvlivnějších lidí v PPC reklamě na světě podle PPC Hero. Martin je autorem
uznávaného blogu PPC-Epiphany.com, na Festivalu vystoupí s tématem Google AdWords. O
odbornosti a hloubce přednášky jsme spolu dokonce uzavřeli neformální sázku.

RUSSEL SAVAGE

Russel Savage je hvězdou PPC reklamy. Pokud vám jméno nic neříká, určitě budete znát jeho galerii FreeAdwordsScripts.com.

JAN ŘEZÁČ

Honza je prozatím jediným českým zástupcem – a přitom ani není čistokrevný marketér. Velká hra digitálního marketingu se však odehrává na webech. A to je jen jeden z důvodů, proč má jeho přednáška o webdesignu pro marketéry obrovský smysl.

SIMO AHAVA

Bezpochyby vycházející hvězda webové analytiky. Simo je SEO manažer v agentuře Netbooster Finland, specializuje se především na propojení offline dat s webovou analytikou.

CRAIG SULLIVAN

Jeden z nejzajímavějších spíkrů na optimalizaci konverzního poměru, který se dá vůbec sehnat. Pochází z Londýna a jeho přednášky jsou kromě přínosu také velmi zábavné. A mimochodem, Craiga uvidíte jako DJe na závěrečné party na Flédě.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: