Marketing Festival bude! Proběhne v únoru 2024
To, co zakladatel Marketing Festivalu Jindřich Fáborský nedávno naznačil ve svém blogu, získává reálné obrysy. Marketing Festival, který naposledy proběhl v online podobě v září 2021, se vrátí, a to ve vší fyzické parádě v termínu 20. až 22. února 2024.
Dle příspěvku Marketing Festivalu zabere příprava na takovouto akci 16 měsíců. Čtvrtrok příprav má jeho tým už za sebou. Osobně jsem s tím nepočítal poté, co mi Jindřich Fáborský loni v září řekl, že se dále zaměří spíše jen na rozvoj Digisemestru. Proti dalšímu Marketing Festivalu hovořilo to, že jde o akci extrémně náročnou na přípravu, navíc ji do ztráty může finančně hodit celá řada faktorů.
Jindřich nicméně získal novou dávku energie během mimořádně povedeného podzimního běhu Digisemestru. V lednu pro Marketing Journal uvedl:
„Festival mi osobně hrozně chybí. Chybí mi ten hype a všechna ta práce, ale i ten produkční adrenalin. Chci to znova zažít a dost bylo čekání. Řekl jsem si, že je mi už úplně jedno, jestli bude covid-19 nebo jiná pandemie, jestli bude ekonomická krize nebo jestli si lidi odvykli chodit na konference. Jsem podnikatel a jako podnikatel mám překonávat překážky. Tak se nemůžu pořád strachovat, že teď není dobrá doba. Dobrá doba je teď,“ a dodal:
„Vrátili jsme k rozhodnutí pořádat Marketing Festival v nejkratším možném termínu. Chybí mi to i ale i z účastnického hlediska jako marketérovi. A minimálně ta tvrdé jádro lidí, co chodilo na první ročníky 2013 až 2017, mi v tomto dá za pravdu. Začíná se tu objevovat spousta akcí u nás i v regionu, ale mě chybí festival. Obrovská a důležitá akce, která si ale zároveň udrží odbornost.“
Můžeme tak očekávat podobu Marketing Festivalu, která se v dobrém vrátí ke kořenům. Web Marketing Festivalu ještě na nový ročník nezve, ale to se má v blízké době napravit.