Marketing Management 2015 hledá recept na štěstí
Štěstí a radost nelze koupit, nebo prodat, a nedá se jim ani naučit. Jsou součástí každé lidské bytosti na této planetě, jsou stejně jako vaše hlava součástí vašeho těla. Posláním marketingu a reklamy je přidávat ingredience štěstí a radosti do produktů, které vyrábíme, nebo kampaní, jež o nich vytváříme. Chceme pomoci šířit radost mezi lidmi. Právě hledáním receptů "jak na to" se bude zabývat nový ročník tradiční konference Marketing Management 2015.
Jako se stalo v posledních letech tradicí, nebudou chybět významní zahraniční speakeři. Tentokrát zaplní oba dopolední bloky. Loredana Popasav působí jako transformativní koučka v britské společnosti Making Change Work. Napoví, jak můžete i jako marketéři přidat kousek štěstí a radosti i do vašich kampaní.
Peter Field pracoval 15 let jako strategic planner v reklamě a posledních 17 let působí jako marketingový konzultant. Analýza účinnosti reklamy představuje velkou část jeho práce a promítá se do řady marketingových a reklamních studií, jejichž je autorem: Marketing v éře odpovědnosti, The Long & The Short of it, Nesmrtelnost značek, Souvislost mezi kreativitou a efektivitou, atp. Jeho prezentace se bude věnovat především marketingové účinnosti, konkrétně efektivitě kampaní v krátkodobém a dlouhodobém horizontu.
Druhý blok se bude věnovat především marketingu v sociálních médiích a word-of-mouth. O těhto tématech rozhodně ví své
Laura Barbu, která je je ředitelkou značkové a marketingové komunikace ve Vodafone Rumunsko a vede značkové a komunikační strategie v segmentu spotřebitelů i podniků. Název její prezentace zní Ovčák sociálním hrdinou. Uslyšíte o bačovi, který se díky sociálním sítím stal hvězdou ve své zemi. Na návštěvu k němu začali jezdit nejen přední představitelé populární kultury, ale i publicity chtiví politici.
Martin Oetting je uznávaným odborníkem na sociální média. V roce 2009 dokončil doktorát dizertační prací "Dominový efekt", která pojednává o word-of-mouth marketingu. Před příchodem do trnd v roce 2006, pracoval Martin pět let pro globální skupinu Grey, kde poskytoval služby zákazníkům jako Procter & Gamble, Intershop nebo Vattenfall Europe. Filosofií jeho současného působiště, agentury trnd, je tzv. Collaborative Marketing. Ten rozeznává v zákazníkovi plnohodnotného partnera, který spolupracuje s výrobcem na základě souvislého systému založeném na zpětné vazbě. V tomto systému se marketing odehrává v interaktivních smyčkách. Právě o tom bude jeho prezentace.
Odpoledne bud věnováno výběru zajímavých kampaní, které se v českém marketingu urodily v posledním roce a nějakým způsobem oslovily odbornou veřejnost. Budou mezi nimi tyto:
Součástí programu Marketing Managementu bude již potřetí přehlídka kampaní usilujících o titul Marketingový počin roku, které spotřebitelé zaznamenali jako nejvýraznější a svým způsobem nejmilejší, nejzábavnější či nejvtipnější. Zkrátka těch, které jim udělaly největší radost. Stane se tak na základě výsledků spotřebitelského výzkumu GfK.
Letošní Marketing Management je dělán s jediným cílem: Pomoci účastníkům na cestě k radosti z marketingu. Pokud ho intenzivně necítíte, měli byste si rozhodně dojít pro dávku inspirace.
Kdy: 14. 5. 2015
Kde: Divadlo Archa v Praze
Prohlédněte si kompletní program