Marketing With Love: Jak dělat marketing, když PPC nestačí
V některých případech jsou výkonnostní nástroje digitálního marketingu málo a musí přijít strategický přístup a skvělé myšlenky. I o tom bude konference Marketing With Love, která se odehraje 15 a 16. února. Její první ročník pořádá stejnojmenná nezisková organizace s tématem „Jak dělat marketing, když PPC nestačí“. Z řečníků nabídne digitálního a komunikačního manažera Red Bull Milana Formánka, marketingového experta Josefa Havelku nebo zakladatele Adhackers Jana Řeháka. Výtěžek ze vstupného věnují pořadatelé obecně prospěšné společnosti Elpida, jež pomáhá seniorům.
Sociální rozměr konference Marketing With Love není jedinou inovací, kterou akce nabízí. Jedním z rozdílů oproti jiným vzdělávacím eventům je, že první den čekají na účastníky pouze přednášky, druhý den pak bude patřit čistě workshopům, které často povedou samotní řečníci.
„Jde nám o to, aby si návštěvníci konference odnesli co nejvíc. Myšlenka je taková, že na přednášce získají její účastníci hromadu podnětné inspirace a druhý den si to zkusí reálně použít na workshopu,“ vysvětluje svoje záměry Radek Doležal, jeden ze zakladatelů akce.
Jistou dávku zábavy pak slibuje skutečnost, že místo moderátora bude konferencí provázet stand-up komik Jirka Charvát. Kapacita akce je pouze 140 míst a nevznikne z ní žádný záznam. Řečníků vystoupí celkem 9 a většinou jde o neotřelé osobnosti, jež se v marketingu pohybují 20 let a na přednáškách nevystupují příliš často.
Na konferenci se představí odborníci na obsah, sociální sítě, corporate identity, linkbuilding, brand a marketing v neziskových organizacích. Návštěvníci se kromě výše zmíněných mohou těšit například na Ivo Marečka, který se podělí o své zkušenosti z T-Mobile, kde měl na starosti positioning brandu a sociální sítě, nebo odborníka na prezentace firem z pohledu HR Petra Skondrojanise.
Mezi řečníky naleznete i Josefa Havelku, zakladatele české pobočky Leo Burnett a spoluzakladatele nákupní platformy ZOOT.cz. Jiný pohled přinese Milan Formánek, který pracuje 11 let v marketingu společnosti Red Bull. V praxi otestoval různé přístupy na více jak 200 projektech a pomohl přes 100 světovým sportovcům a umělcům.
Jakub Horák stojí mimo jiné za strategií politických kampaní Pirátů a naposledy Mirka Topolánka. Bude mluvit o výzkumů motivací a bariér - jak člověk v marketingu nemá věřit vlastnímu rozumu, ale řídit se daty z velkých čísel. Publiku to ukáže právě na příkladech z oblasti politického marketingu.
Filip Podstavec je známý především jako odborník na SEO, link building a díky přednáškám na Marketing Festivalu také jako skvělý řečník. Jeho prezentace s názvem „Co je growth hacking a jak může pomoct i vám?" nebude ale jenom o tom. Na první pohled děsivý název pod sebou skrývá efektivní metody, jak mohou startupy, menší a střední firmy propagovat svůj byznys a rozšiřovat uživatelskou/klientskou základnu.
„Nápad na novou konferenci se zrodil předloni na návštěvě jedné ze vzdělávacích marketingových akcí. Nebyli jsme spokojeni s úrovní přednášek ani s celkovou organizací, a tak jsme začali přemýšlet, jak by to šlo dělat lépe,“ shrnuje důvody pořádání konference Doležal.
Organizátoři budou v průběhu celé konference ve spojení s návštěvníky mimo jiné i prostřednictvím Messenger Bota. Ten bude kromě poskytování informací o probíhajících akcích sloužit jako podpora a cenný zdroj pro získání zpětné vazby od účastníků. Organizátoři budou jeho prostřednictvím zjišťovat, co se návštěvníkům na konferenci líbí nebo jaká byla jejich motivace k návštěvě. Jejich názory mohou ovlivnit další projekty organizace Marketing With Love.
Kde: Royal Theatre & Club Chic, Praha
Kdy: 15. a 16. února 2018
Prohlédněte si také program a zaregistrujte se na stránkách konference