Matky rády nakupují s mobilním telefonem v ruce
Nakupování se v posledních několika letech výrazně proměnilo. Významným pomocníkem se při nakupování stal mobilní telefon či tablet. Podle výzkumu společnosti Alliance Data používá při nákupu mobilní telefon více jak polovina amerických matek. A to každý týden. Třetina dotázaných užívá svůj mobilní telefon při nakupování dokonce každý den.
A proč lidé svoje chytré mobilní telefony používají? Odpověď je jednoduchá. Dají se tak rychle porovnat ceny v obchodech a nakupování z domu je díky chytrým zařízením mnohem pohodlnější. Rychlost a snadné použití jsou podle matek hlavní výhody mobilních zařízení.
Ve výzkumu se společnost Alliance Data soustředila na otázky, jak mobilní zařízení ovlivňuje nákupní rozhodování, s jakým odvětvím nejčastěji matky přes mobil interagují a jak si svého mobilního zařízení cení.
Nejčastěji přes mobil a tablet matky vyhledávají, porovnávají a nakupují oblečení a kosmetiku pro sebe a pro rodinu, Při nákupu v obchodech porovnávají ceny rovnou, nebo si fotí cenovky, aby je mohly porovnat až přijdou domů. Pracují i s čárovými a QR kódy.
A jaké informace ve svých mobilních zařízeních hodnotí pozitivně? Zajímají je novinky z oblíbených obchodů, 52 % z nich dává přednost zprávám a 44 % zase emailům.
Mobilní zařízení jsou pro matky důležitá. Než by se vzdaly svého mobilu, raději by byly bez televize a filmů (25 %) nebo dokonce bez tekoucí vody (12 %).
Celá infografika je níže.
Zdroj: www.emarketer.com