Milenci z reklamy McDonald's spouští lidem chutě. Vy víte na co…

7. 3. 2022 | Petr Michl
„I'm lovin' it,“ zašeptá, přivře oči, nahne se a toužebně otevře ústa. Na to, co se stane ve smyslné reklamě McDonald's dále, se musíte podívat na jednotlivé printy do článku.

McDonald's dle svého dlouholetého sloganu „I'm lovin' it“ přeje lásce, zejména pak té k rychlému občerstvení. Jeho printová kampaň od TBWA\Thailand je nicméně natolik žhavá, že by člověk na první pohled na fast-food nemyslel.

Jenomže jenom na první pohled. Když se podíváte pořádně, nejde o tváře milenců. Muži a ženy na printech nepřibližují svá ústa k polibku ke svým protějškům, ale s přivřenýma očima a slastným výrazem se chystají zakousnout do burgeru. Ani bychom se nedivili, kdyby se jim přitom v hlavě přehrávalo: „I'm lovin' it.“

Jde o krásnou a doslova smyslnou reklamní práci.






Zdroj: La Criatura Creativa, Campaign Brief Asia


Kam dál?

Outdoor reklamám McDonald's někdy stačí jen 70 pixelů. Rozpixeloval to tentokrát McDonald's k nepoznání? 

Přesvědčte se sami

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: