Mobile Internet Forum představí nové příležitosti v byznysu a marketingu

13. 9. 2022 | Petr Michl
Co přináší nové mobilní technologie marketingu a obchodu, cesty ke zvyšování uživatelského zážitku, případové studie a data. To jsou témata letošního Mobile Internet Fora.

Jaký vliv mají nové mobilní technologie na obchod, vzdělání, marketing nebo zákaznický zážitek? Jaký na tvorbu a konzumaci obsahu? Jak velký je trh mobilních her a jaké přináší příležitosti pro firmy a marketéry? Jak na design mobilní aplikace a jak ji dostat mezi uživatele? Jak těžké je v tomto období chránit data v mobilních zařízeních? Nejen to prozradí řečníci na konferenci Mobile Internet Forum 2022. Sejdeme se s nimi v 4. října v prostorách pražského Hotelu Jalta na Václavském náměstí, kde si řadu technických novinek vyzkoušíte na vlastní kůži v interaktivním koutku.

Ochutnávka přednášek:

Chcete mobilní aplikaci? Hlavně ji neubijte svou vizí

Mobilní aplikace jsou skvělé a má je každá druhá velká značka. Chcete taky? Zastavte se. Aplikace selhávají nejčastěji ve 3 hlavních oblastech: uživatelé v nich nevidí dostatečnou hodnotu, nevědí, jak je používat, a nebo je jejich vývoj o měsíce až roky protahovaným peklem, s nímž si programátoři neumí poradit. Lukáš Pitter z agentury 2FRESH vás provede základy designového procesu, které mohou takto černé scénáře odvrátit.

Od mobilu k metaverzu: Jak imerzivní technologie mění zábavu i byznys

Mobilní zařízení nám už pomocí rozšířené reality umí nakonfigurovat produkt podle našich představ nebo objevovat nová místa, otevřít portály do jiných světů. Kateřina Hanáčková a Robin Pultera z Brainz Immersive vám ukáží, jak tyto reality pronikají do umění, průmyslu i marketingu, a představí trendy, které určují nový směr produkce obsahu.


Budoucnost mobilního gamingu a jeho využití v marketingu

Jsou mobilní hry pouze kratochvíle při cestě MHD nebo plnohodnotný herní žánr? Jak vypadá typický hráč? Má mobilní gaming esportový potenciál? Jak velký je trh mobilních her a jaké přináší příležitosti pro firmy a marketéry? Nejen tyto, ale i další otázky zodpoví přednáška Martina Doležela ze Samsung Electronics.

Jak vytvořit zážitek na míru díky rozšířené realitě

Jak na maximum využít nejmodernější technologie, abyste zákazníkům nabídli co největší end-to-end zážitek? To ukáže Lukáš Strnadel z vývojářského studia Futured na příkladu aplikace, kterou vytvořili pro Národní muzeum.

Moderní technologie ve službách obchodu

Digitalizace retailu patří v současnosti k hlavním tématům v oboru. Jaké jsou aktuální trendy u nás, jak lze v této oblasti využít mobilní aplikace a v jakých dalších segmentech má velký potenciál samoobslužný koncept, který letos zavedl COOP ve své prodejně ve Strakonicích? To zodpoví Pavel Kozler z Knowinstore a Lukáš Němčík z COOPu.


Jak zvýšit životní standard prostřednictvím mobilních zařízení

Původně studentský projekt virtuálního fitness kouče zaznamenal boom v období covidové pandemie a mobilní aplikaci Fitify si stáhlo už více než 15 milionů uživatelů. Růst podpořilo také navázání pravidelné spolupráce s Applem a vy se v přednášce Oldřicha Janušky můžete těšit na tipy a zkušenosti, jak se dostat mezi nejlepší fitness aplikace.

A to ještě není zdaleka všechno. Přijďte se bavit, networkovat a inspirovat se nejnovějšími technologiemi využitelné právě v marketingu. Program konference Mobile internet Forum najdete na webu akce. Zde se můžete i zaregistrovat


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: