Mobile Marketing conference 2014

19. 9. 2014 | Petr Michl
Mobilní marketing už není něčím, o čem se mluví jako „o něčem ze Západu, co sem teprve přijde". Ono to už přišlo. Zjistěte nejnovější trendy na největší „mobilní" konferenci.

Mobilní marketing už není něčím, o čem se mluví jako „o něčem ze Západu, co sem teprve přijde". Ono to už přišlo. Připravení mají velkou výhodu, zbytek by měl ve snaze dohnat ujíždějící vlak nasadit sprinterské tempo. Pro obě skupiny je pouze tomuto tématu věnovaná konference Mobile Marketing conferece 2014 pořádaná společností Blue Events, která se uskuteční již ve středu 01. 10. 2014.

Co se na konferenci dozvíte?

  • Jaké světové trendy a novinky hýbou mobilním světem, a co z toho plyne pro značky a marketéry
  • Jak díky mobilu získat spokojené a věrné zákazníky
  • Zda-li jsou čeští zákazníci v něčem specifičtí, a co skutečně chtějí
  • Tipy a triky od špičkových řečníků, které Vám pomohou nastavit úspěšnou mobilní strategii
  • Jak lépe využít mobilní zařízení nejen k reklamě, ale i prodeji
  • a mnoho dalšího!

Konference je rozdělena do 4 bloků. První z nich reflektuje to, že nástup chytrých telefonů a dalších mobilních zařízení změnil způsob, jakým uvažují firmy i spotřebitelé. Peter Šebo z TheMarketers.biz představí světové trendy a novinky hýbající mobilním světem, a co z toho plyne pro značky a marketéry. O tom, že díky mobilu můžete získat spokojené a věrné zákazníky, budou mluvit řečníci z Rakouska, Wolfgang Stockner ze společnosti Bluesource a obchodní ředitel Exceet Card Vienna, Andreas Korger.


Peter Šebo přednášel i v rámci loňského ročníku konference Mobile Marketing.

Druhý blok nese název „Porozumět českému mobilnímu publiku aneb Mission m-Possible." Zvrátit jeho trochu pesimistické pojmenování se pokusí Michal Novák z Accenture, který představí zákaznické trendy v digitálním světě. Marcel Vaš z Etarget bude ještě konkrétnější a pokusí se odpovědět na otázku: „Co čeští zákazníci skutečně chtějí?" Bob Tetiva z Brainz Mobile představí hry jako nástroj marketingové komunikace reálných produktů a na závěr přijde několik příkladů úspěšných případových studií z českého trhu.

Třetí blok se přesune od mobilního marketingu k byznysu. Viceprezident Mobile Payments & Innovations, MasterCard Europe, Richard Walitza, bude mluvit o použití mobilních zařízení a platbách v mobilu při nákupech. Jak lépe cílit na zákazníky, a jak zajistit jejich spokojenost a věrnost, prozradí Tomáš Jeřábek z Mall.cz, Martin Dolejš z O2 a Tomáš Dufek ze Smart Marketing Solutions.     

Na závěr vás pak čeká přehlídka toho nejlepšího z ČR i zahraničí, celá řada případových studií, která vás ujistí, že i ve vodách mobilního marketingu vznikají krásné věci a jeho možnosti nejsou ještě zdaleka vyčerpány.

Kdy: 01. 10. 2014
Kde: Národní technická knihovna
Prohlédněte si kompletní program a registrujte se ZDE.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: