Na konferenci WebTop100 se sejdou profíci na digitální marketing
Středa 15. listopadu se ponese v duchu digitálního marketingu a komunikace. V prostorách Národního domu na Vinohradech se uskuteční 16. ročník konference WebTop100. Účastníci se tam dozvědí, jak z digitálního marketingu vytěžit maximum, i témata, která se aktuálně ve firmách řeší.
Ať už jste startup nebo korporace, jistě oceníte zaměření na Facebook metriky, hodnotu zákazníka, GDPR, influencery, inovativní přístupy v projektech, UX nebo redesign webu. Kromě zajímavých přednášek vás čeká také networking s profesionály z různých oborů, vzájemné sdílení know-how a navazování nových obchodních kontaktů.
Celodenní konferencí návštěvníky provedou Vladimír Rejlek z Wunderman a Matěj Novák z CPEx. V programu sna účastníky čeká více než 20 řečníků, případové studie i inspirativní řešení ze soutěže WebTop100. A které osobnosti to vlastně budou?
Role zahraničního spíkra se chopí Mariia Bocheva z OWOX, kde pomáhají zákazníkům lépe porozumět datům. Ukáže vám, jak díky cross-device analytice najít vhodná klíčová slova, a přidá i tipy, jak porozumět vlivu displayové reklamy na zákaznické cestě. To vše hned na 4 případových studiích největších e-commerce podniků.
Michal Šmída byl časopisem Forbes zařazen do seznamu 30 pod 30. Se svým týmem buduje novou generaci finančních služeb u nás. Twisto poskytuje nakupujícím mikroúvěry do jedné vteřiny. V příspěvku se s vámi Michal podělí o to, jak startupy inovují finanční sektor.
Pavel Jašek z Google pomáhá inzerentům správně měřit a vyhodnocovat výkonnost digitálního marketingu. Podívá se s vámi na dlouhodobou hodnotu zákazníka. Dozvíte se mimo jiné, jak ji zapojit do vašeho digitálního marketingu.
Jan Bezděk ze SiteOne zmíní jediný web u nás, který je postavený na Reactu. Na příkladu Airbank.cz vám ukáže, co vše je třeba udělat k dosažení celkového úspěchu projektu. Jak chytře zapojit svůj brand do života influencera vám poradí Tomáš Kánský z TUBRR. Luboš Plotěný z Dobrého webu vám pak ukáže, jak známé české brandy vhodnou aplikací UX metod znásobily efektivitu svého digitálního marketingu.
GDPR a ePrivacy jsou nařízení EU, která přinesou v roce 2018 změnu úpravy ochrany osobních údajů. Jak bude vypadat on-line marketing poté? 10 klíčových změn prakticky a bez paragrafů vám představí Zdeněk Kučera z Kinstellar.
Kompletní program si můžete prohlédnout na internetových stránkách konference. Nezapomeňte si ve svých diářích rezervovat středu 15. listopadu a přijít do Národního domu na Vinohradech v Praze. Ten den bude patřit digitálnímu marketingu a komunikaci. A vy tam nesmíte chybět.