Nebojte, zase se budeme objímat, říká vánoční reklama Zalanda
Co vše dokážeme říci objetím? Můžeme jím vyjádřit lásku a podporu, dodat někomu odvahu nebo mu poskytnout útěchu v jeho smutku. Tato forma fyzického kontaktu je nám ale momentálně z hygienických důvodů mnohdy odepírána, a to paradoxně v době, kdy bychom ji potřebovali asi nejvíce. Společnost Zalando se tak v rámci vánoční kampaně pokusila předat lidem co nejvíce objetí v bezkontaktní formě. Spot s příhodným názvem „We will hug again” nám má v předvánočním čase dát především naději v to, že snad brzy budeme moci kohokoliv beztrestně obejmout, aniž by nám hrozila nákaza a pokuta.
Berlínská pobočka agentury Anomaly servíruje divákovi celou minutu nepřetržitého objímání párů i skupin, lidí různých pohlaví, ras i věkových kategorií. Mužský hlas na pozadí uklidňující hudby vyjmenovává, co vše je vlastně objetí. Na závěr přináší poselství: „Objetí je naděje. Protože nejlepší objetí jsou ta, která jsme ještě neučinili.”
Viceprezidentka pro marketing a prodej ve společnosti Zalando, Barbara Daliri, uvedla na adresu kampaně: „Hlavní ideou naší vánoční kampaně je propojení lidí. To se odráží i ve způsobu, jakým jako společnost komunikujeme s našimi zákazníky. Naší strategií je být především lidští, to nám umožňuje propojit se a komunikovat se spotřebiteli prostřednictvím relevantních příběhů.” Výkonný ředitel berlínské pobočky Anomaly, Veit Moelle, dodává: „Tato jednoduchá, ale emocionálně silná kampaň představuje slib pro naši budoucnost. Jejím cílem bylo odstranit všechny negativní vlivy spojené s aktuálním obdobím a poukázat na ten nejvýraznější ikonický symbol lidského spojení: objetí.”