NEC chystá OOH reklamní formáty s přesným cílením na pasanty

10. 3. 2010 | RaTP
Japonská společnosti NEC vyvíjí technologii, která by dokázala velmi přesně cílit sdělení OOH formátů na pasanty. Technici již vyvinuli billboard, který v lecčems připomíná reklamní formáty z filu Minority Report. Systém rozpoznávání pasantů se nazývá Next Genetarion Digital Signage Solution a nabízí inzerentům cílení podle demografické segmentace.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Japonská společnosti NEC vyvíjí technologii, která by dokázala velmi přesně cílit sdělení OOH formátů na pasanty. Technici již vyvinuli billboard, který v lecčems připomíná reklamní formáty z filu Minority Report.
Systém rozpoznávání pasantů se nazývá Next Genetarion Digital Signage Solution a nabízí inzerentům cílení podle demografické segmentace.
Technologie by se měla zaměřovat zejména na tváře kolemjdoucích. Ty by sejmula kamerou s vysokým rozlišením a speciání software by pak na základě identifikovaných znaků tváře zařadil pasanta do jedné z definovaných kategorií. Systém prý téměř stoprocentně rozliší ženu a muže a v otázce věku dokáže přesně cílit na čtyři věkové skupiny. S menší přesností pak dokáže určit věk člověka v rozmezí deseti let.
Technologie se nyní bude testovat ve Spojených státech. Pokud uspěje, měli bychom se s ní od příštího roku setkávat takřka po celém světě.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: