Nejnabušenější školení Facebook reklamy s Honzou Bartošem se chystá na turné po Česku
Honza Bartoš a Tomáš Karásek během Nejnabušenějšího školení Facebook reklamy
Případové studie, reálná data a hlavně praktické rady, jak na ziskovou výkonnostní reklamu na Facebooku a Instagramu, které můžete obratem použít, abyste posunuli svůj byznys dál. Batoh plný know-how si odnesou mírně pokročilí i zkušení FB specialisté, majitelé, markeťáci i manažeři.
To říká o náplni své roadshow „Nejnabušenější školení Facebook reklamy“ odborník na výkonnostní reklamu na sociálních sítích, Honza Bartoš.
Školení povede se svým dlouholetým byznysovým parťákem Tomášem Karáskem.
Návštěvníci školení se dozví:
Pokročilé strategie
Honza Bartoš spolu se svým kolegou Tomášem Karáskem vám dají 5 konkrétních strategií, které sami vyzkoušeli a které jejich klientům přinesly stovky milionů v tržbách. Uvidíte případové studie, a naučíte se, jak v praxi používat například manuální bidování.
Případovky a reálná data
Zastavíte se u konkrétních příkladů, jako jsou akce na Bezvaplenky.cz a 4letá případovka Himalife.cz.
Co dělat, když reklama nefunguje
Víte, co udělat, když reklama neplní cíle? Myslíte si, že stačí vyměnit kreativu, nebo změnit cílení? Chyba je často někde jinde než na Facebooku. Dozvíte se přesný postup, co krok za krokem dělat, když reklama přestane fungovat.
Optimalizace pro maximální výkon
Kdy v praxi použít video a kdy reklamu z katalogu? Jak správně rozdělit rozpočet a jak kampaň optimalizovat? To uvidíte v praxi na případových studiích a reálných číslech.
Vyhodnocování
Zjistíte, jak vyhodnocovat Facebook reklamy, když nemáte dostatek správných dat z marketingových zdrojů. Uvidíte know-how, testy a postupy, které Honza Bartoš a Tomáš Karásek dělají, aby zajistili přínos Facebook reklamy, dodrželi cíle a byznys rostl.
Co získáte?
Vzory, šablony a ukázky + všechny materiály zdarma. A především přenositelnost rad pro váš byznys.
Recenze Nejnabušenějšího školení Facebook reklamy
Tento příslib zde nepublikujeme jenom tak. Na nultém Nejnabušenějším školení Facebook reklamy byla Eva Veselá, zkušená specialistka na výkonnostní reklamu z agentury Focus, vydavatele Marketing Journalu. Ta svou zkušenost shrnuje v následující recenzi. „Koncem června jsem měla možnost nahlédnout pod pokličku připravovaného školení od Honzy Bartoše. Školení probíhalo v příjemné přátelské atmosféře a oba školitelé, Honza i Tomáš, zůstávali po celou dobu s námi. Přestávky jsme tak vyplnili dotazy k právě proběhlé části nebo drobným networkingem. Hned na úvod po první části bylo jasné, že tempo bude rychlé, obsah nabušený, praktický přístup převáží nad teorií, uvidíme reálná čísla reálných case studies a odejdeme s mnoha poznámkami typu „při nejbližší příležitosti vyzkoušet“. První část byla věnována sice základům, které by specialistu, co má pár kampaní za sebou, neměly překvapit, ale často jsou to právě základy o nastavení fungování Business managera mezi agenturou a klientem, co je opomíjeno a velmi často není v dobrém stavu. Další části již byly více technické, a i zkušený specialista si v nich rozhodně najde hned několik „aha momentů“. Školení bylo ryze praktické a pokrylo jak rozložení účtu, dynamické reklamy, problematiku vyhodnocování, co dělat, když reklama nefunguje, nebo parádní praktický přehled možných strategií kampaní. Komu lze školení doporučit?Za prvé majitelům firem, marketingovým manažerům nebo zadavatelům reklamy. Odnesou si výborný vhled do problematiky reklam na sociálních sítích a najdou společnou řeč s reklamním specialistou při přípravě, realizaci a vyhodnocování kampaní. Za druhé reklamním specialistům, kteří již pár kampaní za sebou mají. Školení totiž nikoho neučí základy nastavení reklam, ale věnuje se pokročilým kampaním se zaměřením na dynamické reklamy. Ať se reklamám věnujete rok nebo několik let, věřím, že odejdete se seznamem poznámek, které vaše kampaně posunou o úroveň dál." |
Pozitivní hodnocení přitom není rozhodně pouze jedno. Doporučuje ho například specialista na projektový management a UX v e-commerce, Jan Kvasnička, nebo majitel online projektového nástroje Freelo, Karel Dytrych.
Školení proběhne během září a října v 5 českých městech. Toto turné otevírá Praha 18. září a uzavírá ho pak 24. října.
Detailní harmonogram akce, ochutnávku prezentací a především možnost registrovat se na školení naleznete ZDE.