Nejnabušenější školení Facebook reklamy s Honzou Bartošem se chystá na turné po Česku

6. 9. 2023 | Petr Michl


Honza Bartoš a Tomáš Karásek během Nejnabušenějšího školení Facebook reklamy


Případové studie, reálná data a hlavně praktické rady, jak na ziskovou výkonnostní reklamu na Facebooku a Instagramu, které můžete obratem použít, abyste posunuli svůj byznys dál. Batoh plný know-how si odnesou mírně pokročilí i zkušení FB specialisté, majitelé, markeťáci i manažeři.

To říká o náplni své roadshow „Nejnabušenější školení Facebook reklamy“ odborník na výkonnostní reklamu na sociálních sítích, Honza Bartoš.

Školení povede se svým dlouholetým byznysovým parťákem Tomášem Karáskem.

 

Návštěvníci školení se dozví:

Pokročilé strategie

Honza Bartoš spolu se svým kolegou Tomášem Karáskem vám dají 5 konkrétních strategií, které sami vyzkoušeli a které jejich klientům přinesly stovky milionů v tržbách. Uvidíte případové studie, a naučíte se, jak v praxi používat například manuální bidování.

Případovky a reálná data

Zastavíte se u konkrétních příkladů, jako jsou akce na Bezvaplenky.cz a 4letá případovka Himalife.cz.

Co dělat, když reklama nefunguje

Víte, co udělat, když reklama neplní cíle? Myslíte si, že stačí vyměnit kreativu, nebo změnit cílení? Chyba je často někde jinde než na Facebooku. Dozvíte se přesný postup, co krok za krokem dělat, když reklama přestane fungovat.

Optimalizace pro maximální výkon

Kdy v praxi použít video a kdy reklamu z katalogu? Jak správně rozdělit rozpočet a jak kampaň optimalizovat? To uvidíte v praxi na případových studiích a reálných číslech.

Vyhodnocování

Zjistíte, jak vyhodnocovat Facebook reklamy, když nemáte dostatek správných dat z marketingových zdrojů. Uvidíte know-how, testy a postupy, které Honza Bartoš a Tomáš Karásek dělají, aby zajistili přínos Facebook reklamy, dodrželi cíle a byznys rostl.

Co získáte?

Vzory, šablony a ukázky + všechny materiály zdarma. A především přenositelnost rad pro váš byznys.

 

 

Recenze Nejnabušenějšího školení Facebook reklamy


Tomáš Karásek na pódiu během Nejnabušenějšího školení Facebook reklamy. Eva Veselá sedí 2. zleva v 1. řadě.

Tento příslib zde nepublikujeme jenom tak. Na nultém Nejnabušenějším školení Facebook reklamy byla Eva Veselá, zkušená specialistka na výkonnostní reklamu z agentury Focus, vydavatele Marketing Journalu.

Ta svou zkušenost shrnuje v následující recenzi.

„Koncem června jsem měla možnost nahlédnout pod pokličku připravovaného školení od Honzy Bartoše. Školení probíhalo v příjemné přátelské atmosféře a oba školitelé, Honza i Tomáš, zůstávali po celou dobu s námi. Přestávky jsme tak vyplnili dotazy k právě proběhlé části nebo drobným networkingem.

Hned na úvod po první části bylo jasné, že tempo bude rychlé, obsah nabušený, praktický přístup převáží nad teorií, uvidíme reálná čísla reálných case studies a odejdeme s mnoha poznámkami typu „při nejbližší příležitosti vyzkoušet“.

První část byla věnována sice základům, které by specialistu, co má pár kampaní za sebou, neměly překvapit, ale často jsou to právě základy o nastavení fungování Business managera mezi agenturou a klientem, co je opomíjeno a velmi často není v dobrém stavu.
Tuto část bych doporučila všem majitelům firem, marketingovým managerům a komukoliv, kdo je klientem nebo zadavatelem požadavku reklamy. Najdete v ní přehled toho, co si jako klient pohlídat, a s reklamním specialistou se následně mnohem lépe domluvíte. Bonusem je pak sladění očekávání, co reklama může přinést.

I následující částNež spustíte reklamy“ byla plná doporučení které využijí především klienti, kteří chtějí ze spolupráce se specialistou vytěžit maximum. Kdybych měla možnost, poslala bych na na tyto části školení všechny své klienty ještě dříve, než se do reklam na Facebooku pustíme. Jak krásně by se mi pak s nimi pracovalo.

Další části již byly více technické, a i zkušený specialista si v nich rozhodně najde hned několik „aha momentů“. Školení bylo ryze praktické a pokrylo jak rozložení účtu, dynamické reklamy, problematiku vyhodnocování, co dělat, když reklama nefunguje, nebo parádní praktický přehled možných strategií kampaní.
Vše bylo ukazováno na konkrétních datech a reálných kampaních. Osobně si nejvíce „aha momentů“ odnáším z části věnované právě dynamickým reklamám a strategiím. Tyto části byly ušity na míru e-shopovým klientům, ale Honza s Tomášem neopomněli ani aplikaci pro weby nabízející služby.

Komu lze školení doporučit?

Za prvé majitelům firem, marketingovým manažerům nebo zadavatelům reklamy. Odnesou si výborný vhled do problematiky reklam na sociálních sítích a najdou společnou řeč s reklamním specialistou při přípravě, realizaci a vyhodnocování kampaní.

Za druhé reklamním specialistům, kteří již pár kampaní za sebou mají. Školení totiž nikoho neučí základy nastavení reklam, ale věnuje se pokročilým kampaním se zaměřením na dynamické reklamy. Ať se reklamám věnujete rok nebo několik let, věřím, že odejdete se seznamem poznámek, které vaše kampaně posunou o úroveň dál."

 

Pozitivní hodnocení přitom není rozhodně pouze jedno. Doporučuje ho například specialista na projektový management a UX v e-commerce, Jan Kvasnička, nebo majitel online projektového nástroje Freelo, Karel Dytrych.

 

 

Školení proběhne během září a října v 5 českých městech. Toto turné otevírá Praha 18. září a uzavírá ho pak 24. října.

 

Detailní harmonogram akce, ochutnávku prezentací a především možnost registrovat se na školení naleznete ZDE

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: