Nejoblíbenější reklamou letošního Super Bowlu byl spot Snickersu od BBDO

8. 2. 2010 | ILE
Vítězem ankety o nejlepší spot večera, která se každoročně pořádá po ukončení Super Bowlu, se stal spot od společnosti BBDO, který byl vytvořen pro produkt Snickers. Ten uspěl s velmi vysokým ratingem 8.68 bodů z deseti. V těsném závěsu se pak umístil spot společnosti Doritos, třetí místo pak produkt Bud Light House.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Vítězem ankety o nejlepší spot večera, která se každoročně pořádá po ukončení Super Bowlu, se stal spot od společnosti BBDO, který byl vytvořen pro produkt Snickers. Ten uspěl s velmi vysokým ratingem 8.68 bodů z deseti. Spot pracuje s jednoduchým sdělením - když jsi hladový, nejsi ve své kůži. Tyčinka Snickers by to ovšem měla zlepšit. V těsném závěsu se pak umístil spot společnosti Doritos, třetí místo pak produkt Bud Light House.
Uvedné spoty si můžete prohlédnout níže:





Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: