Nejrychleji rostoucím sociálním médiem roku 2014 byl Pinterest

26. 1. 2015 | Petr Michl
Jaké sociální médium láká nejvíce nových aktivních uživatelů? Pinterest jejich počet téměř zdvojnásobil, u Facebooku jejich počet naopak klesl o 9 %.

Obrázky táhnou. Ze všech sociálních médií loni nejvíce rostl Pinterest. Počet jeho aktivních uživatelů  se téměř zdvojnásobil, navýšil se o 97 %. Říká to studie GlobalWebIndex, která zkoumala celosvětově s výjimkou Číny uživatele ve věku 16-64 let.

Na druhém místě skončil těsně Tumblr s 95% nárůstem aktivních uživatelů, třetí pozici pak obsadil Instagram s 47 %. Výrazné zvýšení uživatelské základny zaznamenal i LinkedIn s 38 %. YouTube pak uzavírá první pětici s pouhým 13% růstem aktivních uživatelů.



Na Twitteru aktivní uživatelé rostli o 5 %. U Facebooku se projevují první náznaky toho, že přestává část lidí bavit - GlobelWebIndex referuje o poklesu počtu lidí, kteří ho aktivně používají, o celých 9 %.

Zdroj: GlobalWebIndex


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: