Nejstrašidelnější halloweenské reklamy roku 2024

31. 10. 2024 | Petr Michl
V následujících reklamách poteče z živých i nemrtvých krev, limonáda i humor.

 

 

Halloween je vždy příjemnou záminkou pustit se v reklamě do hororových vod. Podívejte se na nejlepší letošní počiny.

We Road |The Holiday Reaper

Na to, že nevyčerpanou dovolenou ubližujete jako zaměstnanci nejen sobě, ale i HR oddělení, upozorňuje reklama britské zážitkové cestovní kanceláře WeRoad. Až z vrchu mrakodrapu ze skla a oceli vám píše HR manažer s výhružkou, že pokud si nevyčerpáte svou dovolenou, budete přivázáni řetězy ke stolu a budete nuceni sledovat fotografie z dovolených kolegů, co si je fakt užili.

A mikrovlnku po Bobovi z právního oddělení určitě používat nechcete.

HR ve spotu od agentury Dude London reprezentuje „Holiday Reaper“, tedy „Rozparovač dovolených“. Nikomu bychom ho nepřáli potkat.

 

Koláčky neštěstí od Liquid Death

Značka minerálky, jejíž název v překladu znamená „Tekutá smrt“, se pochopitelně k halloweenskému běsnění musela také přidat. Tentokrát poněkud subtilně, ovšem i tak způsobem, který adresáta nepotěší. Jejím reklamním příspěvkem je antiteze v asijských restauracích oblíbených „koláčků štěstí“.

Po jejich roztržení totiž nenajdete papírek s povzbuzujícími slovy, ale vzkazy jako:

„Dobré jídlo vždy uklidní duši.

A ty teď uklidníš duši 12 supů.“

 

Nebo také:

 „Budeš žít dlouhý a šťastný život. Ne, počkej. Omlouvám se. To bylo vlastně pro osobu naproti tobě. Nevypadá to s tebou dobře."

Koláčky neštěstí jsou spojeny se zábavnou aktivací HorrorScope s vlastní microsite, na které vám Liquid Death slibuje:

„Většina astrologických produktů vám pouze lže o všech dobrých věcech, které vás potkají. Ale nyní s novými HorrorScopes Liquid Death získáte 100% přesný pohled na děsivé věci, které vás čekají.

Jednou měsíčně vám doručíme skutečný, personalizovaný HorrorScope přímo na váš telefon. Je to zcela zdarma, kromě ochromujícího vědomí, že život je krátký a nesmyslný, plus standardní sazby za zprávy.“

 

Ukázku takového „hororskopu“ si můžete poslechnout níže.

 

Automobilka Rivian dala Davidu Hasselhoffovi nového KITTa

Čínská značka elektromobilů Rivian vytvořila pro svá auta dokonce halloweenskou úpravu softwaru, která umožní minimálně v podobě hrátek se světly a přístrojovou deskou napodobit filmového DeLoreana z Návratu do budoucnosti nebo KITTa ze seriálu Knight Rider. Jeho řidiče tehdy představoval herec David Hasselhoff, a právě ten si nyní sednul i do jeho reinkarnace pro Halloween 2024.

Popravdě nejvíce strašidelný je na tom dojem z někdejšího idolu osmdesátých a devadesátých let, který se dnes objevuje častěji před kamerami reklamních produkcí než těch filmových či televizních. Minimálně to ale ukazuje, že mnohými proklínaný design přístrojové desky auta v podobě volantu a obřího tabletu umožňuje takovéto zábavné úpravy uživatelského prostředí. Původního KITTA připomínáme následujícím videem.

 

WantaFanta

Pomerančová limonáda Fanta od Coca-Coly vytvořila skutečně propracovaný výlet metrem spojený se světem režiséra Tima Burtona a jeho letošním návratem do kin s postavou Beetlejuice. Ten je v rámci omezené akce i na plechovce Fanty.

Překvapivě jde o spot spojený jen se španělskou kampaní. Projížďka s „afterlife train“ se agentuře Callback Studios skutečně povedla.   

 

Tip redakce

Komerčně dost možná vyhrál letos soutěž v hororovém promu Burger King, který ve spojení s filmovým návratem Adamsovy rodiny připravil i tematické menu pojmenované po hlavních postavách pobledlé rodiny, kde je součástí domácnosti i pochodující ruka. A k tomu i postavičky rodinných příslušníků jako bonus, co můžete k menu získat.

 

Čistě z pohledu kreativity nás ale více baví jejich loňský hororový kraťas The Call. Podívejte se na něj ZDE

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: