Netbox míří do vesmíru. Mění logo, kreativu i styl komunikace

6. 11. 2018 | redakce
Netbox prošel rebrandingem. Nová vizuální identita je hravá a vychází z konceptu vesmíru, který odkazuje na neomezené možnosti informací, vzdělávání a zábavy. Součástí rebrandingu je nové logo, kreativa a komunikace.



Netbox, značka poskytovatele internetu a provozovatele internetové televize Kuki, prochází ve dvacátém roce své existence výrazným rebrandingem. Od základu se mění logo, grafika a fonty písma. Nová vizuální identita pracuje s konceptem vesmíru. „Stejně jako je vesmír nekonečný, i my přinášíme lidem neomezené možnosti informací, vzdělávání a zábavy, ať už prostřednictvím kvalitního internetového připojení nebo internetové televize Kuki. Portfolio našich služeb se neustále rozšiřuje a koncept vesmíru se stává sjednocujícím prvkem. Lidé s námi mohou objevovat nové dimenze zábavy. Netajíme se tím, že jsme hraví, máme rádi humor a nadsázku, proto u nás tento koncept jasně zvítězil,“ uvádí Lukáš Pazourek, marketingový ředitel netboxu.

Výrazné proměny se dočkalo logo. Nový je nejen font a barva písma, ale také doprovázející symbol. Dosavadní balónek, který evokoval zábavu, nahrazuje planetka, neodmyslitelná součást vesmíru. Níže najdete vývoj loga Netboxu v čase. 

„Potřebovali jsme představit svět zábavy komplexněji a šířeji. Ikona planetky symbolizuje celý vesmír a bude zastřešovat všechny další projekty netboxu a jeho partnerů,“ prozrazuje Lukáš Pazourek. Nepřehlédnutelnou novinkou je ilustrovaná postava kosmonauta, která bude provázet zákazníky na cestě po galaxii netbox. Objeví se například v návodech a propagačních materiálech.

Jako první se na začátku listopadu změní design internetových stránek netboxu a interiér netbox storu – centra zábavy v centru Brna.

V novém se představí také podzimní reklamní kampaň a komunikace na facebooku. Postupně se změní všechny materiály distribuované zákazníkům. Redesign a tvorbu nové komunikační strategie připravila pro netbox brněnská agentura Justmighty. „Realizace zakázky pro nás byla skutečnou zábavou. Vytvářet vlastní vesmír pro společnost, se kterou sdílíte základní hodnoty, podobný pohled na svět i na vzájemnou spolupráci, je za odměnu. Netbox pro nás představuje love brand v tom pravém slova smyslu,“ popisuje spolupráci Tomáš Pohl, jednatel a spolumajitel digitální agentury Justmighty.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: