Nike oslavuje pohádkovou vílu na skateboardu, která získala stříbro na letošní olympiádě
Značka Nike vzdává ve své nové reklamě hold sportovkyni Raysse Leal. Když přebírala minulý týden na stupni vítězů stříbro za skateboarding, byla v tu chvíli nejmladší olympijskou medailistkou. Jde tak trochu o pohádkový příběh a tomu odpovídá i 90vteřinový spot od reklamní agentury Wieden + Kennedy ze São Paula, který je podkreslen písní „A Dream Is a Wish Your Heart Makes“ známou z disneyovské Popelky. A z téže pohádky natočené už (!) roku 1950 se v reklamě objeví i postavičky ptáků, myší a jiných kreslených zvířat, které spolu s naší „Popelkou“ s křídly řádí na skejtu favelami. Do urbanistického a realistického prostoru se dostává závan pohádky.
V jedné scéně se na zdi dokonce objevuje smělé graffiti „Víly existují!“
Pozitivně laděná reklama se skvělou energií je odklonem od klasických „skejťáckých” videí, ve kterých vystupují na skejtu muži. V tomto spotu se na odiv dává spíš vnitřní svět člověka, který dělá, co miluje, a jeho láska se v jeho životě zrcadlí.