Oděvní značka Gap představí novou kampaň
Americká oděvní značka Gap zahajuje svou první globální kampaň. K jejímu rozšíření využije především sociální sítě. Zaměří se na Facebook, Twitter a YouTube. Společnost svou novou kampaň představí na podzim letošního roku.
Firma Gap natočila několik krátkých videí s názvem „1969: LA and Beyond“, která jsou dostupná na sociální síti Facebook a také na YouTube. Série asi třiceti videí je natočena v dokumentárním stylu. Soustředí se hlavně na designové studio v Los Angeles a návrháře, kteří hovoří o značce a o procesu tvorby oděvů. Tato videa jsou prý jen pouhý začátek kampaně.
Značka přichází s rekonstrukcí svého marketingového působení těsně poté, co čelila masivní vlně odporu proti změně kultovního dvacet let starého loga.
Značka Gap se zaměřuje na styl a zároveň pohodlí. Nabízí dámské, pánské a rovněž dětské oblečení. Kromě oděvů a doplňků má ve své nabídce také parfémy.
Zdroj: www. adage.com, www. marketingweek.co.uk