Omlazení značky, růst na sociálních sítích, komunikace hodnot i provokativní kampaně, to jsou témata konference BRANDstorming
Přijďte si poslechnout inspirativní příběhy značek, které si získaly přízeň svých zákazníků, aniž by utratily obrovské sumy za reklamu v televizi.
To, co spojuje úspěšné brandy, je umění být autentický a relevantní pro svoucílovou skupinu a odvážná komunikace, která se mnohdy pohybuje „na hraně“. Takové se sejdou na 9. ročníku konference BRANDstorming, kde uslyšíte příběhy úspěšných značek BEAR, Česká spořitelna, Grizly, Kaufland, Seznam.cz, Sonnentor a nové nápady od předních agentur a mediálních společností Behavio Labs, BrandCloud, eLegal a.k., LCG New Media, McCann Prague, Ogilvy, Toman Design, VML&YR a dalších.
Řečníci konference se budou věnovat tématům, jako jsou alokace zdrojů mezi výkonnostní a brandové kampaně, růst na sociálních sítích, měření výkonu značky i v malých firmách i jak autenticky komunikovat hodnoty značky a udržitelnost. Sejít se s nimi můžete 20. dubna v příjemných prostorách Hotelu Jalta v Praze na Václavském náměstí.
Zaměření konference:
- Inspirativní případové studie a příběhy značek
- Repositioning a oslovení nových publik
- Budování brandu ve firmě zaměřené na výkonnostní kampaně
- Reklama a právo: srovnávací reklamy, parazitování a nekalá soutěž
- Tvorba brandu a jeho implementace
- Hodnoty, udržitelnost a jejich účinná komunikace
- Brand tracking
- Růst značky na sociálních sítích
- Značka v době krize
- Design a vizuální identita
- Workshop: Efektivní tvorba reklamy
Tipy na přednášky:
Jak udělat ze „staré banky“ atraktivní značku pro mladé
Česká spořitelna (ČS) dlouhodobě bojovala s tím, že byla vnímána jako ta "stará banka", zatímco mladí lidé inklinují spíše k menším, novějším a "modernějším" značkám. Monika Hovorková z ČS a Jakub Hereš z agentury VML&YR se s vámi podělí o to, jak přistoupili k novému způsobu komunikace, který osloví mladší ročníky a ukáže, že ČS je pro ně atraktivní značkou.
Co přináší provokativní kampaně
Jak vznikla in-house kampaň rádia Expres, která dokázala mnohé rozzlobit, naštěstí většinu pobavit, a nakonec se umístit v anketě Mediáře jako 3. nejlepší reklamní kampaň roku 2022? O tom všem vám poví Petr Beneš a Petra Röslerová ze Seznam.cz.
Ukažte svůj brand ve světle TikToku
Vzbudit zájem mladé generace o váš brand je úkol, nad kterým si lze snadno vylámat zuby. Ukažte svou značku ve světle TikToku způsobem, který zaujme, pobaví a zaručí větší zapamatovatelnost i engagement. Jan Molina z Kaufland poradí, jak ukázat produkty “nereklamně”, jak využít talent zaměstnanců a jaké výsledky lze měřit.
Jak začít budovat brand ve firmě orientované na výkonnostní kampaně
Petr Miklík z Grizly vám na vlastní případové studii ukáže, jak začít budovat brand v performance orientované firmě. Rozhodli se snížit investice do výkonových kampaní o 50 % a alokovali je do budování vlastní značky. Uslyšíte, jak jim to pomohlo zvýšit podíl vlastních výrobků o 17 % a dosáhnout tržeb přes 530 mil. Kč.
Marketing postavený na hodnotách
Zodpovědné chování značek ve vztahu ke společnosti a životnímu prostředí už není jen trendem, ale nezbytností. Jak tyto hodnoty ale komunikovat, abyste posilovali vztah se zákazníky? To je téma pro Kim Hofmanovou a Nikolu Klepáčkovou z Ogilvy. Svůj přístup představí i Zdeněk Chocholáček ze Sonnentor a ukáže důležitost zdravé firemní kultury.
Proč má i malá značka řešit brand tracking?
Výkonnostní kampaně jakoby najednou narazily do stropu, efektivita prudce klesá – vyčerpali jste existující poptávku. K dalšímu růstu je potřeba budovat značku. Jenže jak to dělat datově a efektivně, když si drahý brand tracking mohou dovolit jen obří firmy? Jiří Boudal z Behavio Labspředstaví jednoduché a levné přístupy k měření růstu značky.
Jak pomohla CitiZenu první „velká“ brandová kampaň
Za úspěchem první „velké“ televizní a online brandové kampaně společnosti CityZen stála kombinace dobré kreativy a vhodných komunikačních kanálů v čele se skvělým produktem. Jakou pro TV a online komunikaci zvolili strategii, s jakým rozpočtem do první kampaně šli a za jak dlouho se investice vrátila? Co to udělalo s růstem značky? To vám poví Janek Žežula.
Jak může brand růst o 100 % na sociálních sítích
Sociální sítě mohou plnit zásadní roli v brandové kampani pro podporu růstu znalosti a prodeje produktu. Vojtěch Lambert z LCG New Media představí kreativu kampaní a výsledná prodejní čísla v case study 100% meziroční růst tržeb rolovaných ovocných plátků BEAR.
Navíc váš čeká Workshop s Vojtěchem Prokešem z agentury Behavio Labs o tvorbě efektivní reklamy, který ukáže, jak zanechat nesmazatelnou stopu v povědomí vašich zákazníků a posílit vaši značku.
Potkejte se i vy 20. dubna na konferenci BRANDstorming s odborníky, kteří se podílejí na budování skvělé značky a jejím obchodním úspěchu, v krásných prostorách Hotelu Jalta v Praze na Václavském náměstí. Kompletní program si přečtete na stránkách akce, kde se i pohodlně zaregistrujete.