Pepsi sebrala Coca-Cole Santu
Na začátku měsíce spustila společnost PepsiCo novou reklamní kampaň „Letní čas je čas Pepsi“ v čele se Santou Clausem. I když zde Santa vystupuje v letním oblečení, je v této podobě neodmyslitelným symbolem reklamy na konkurenční Coca-Colu. Ta ho do svých reklam používá už od 30. let minulého století.
V podobném stylu sází Pepsi i na lední medvědy.
Spot nazvaný „Strýček Teddy“ je jen dalším neskrývaným pokusem, jak zasáhnout svého největšího rivala pomocí jeho tradičních maskotů. Coca-Cola, která slaví již 125 let od svého vzniku, je však stále gigantem mezi nealkoholickými nápoji. Naopak společnost vyrábějící nápoje Pepsi na americkém trhu stále ztrácí.
V nové reklamě se polární medvědi snaží se slunečníkem zapíchnutým v ledu přetrpět mrazivé léto. Jejich deprese však zažene strýček Teddy, který připluje na obří jachtě spolu s medvědicemi v bikinách. Jediné, co rodinka potřebuje je pláž, zábava a samozřejmě plechovka Pepsi. Medvědí otec tedy odhodí svou láhev s Coca-Colou a zábava může začít.
Zdroj: www.adweek.com