Pinterest získal 150 milionů dolarů na svůj rozvoj

8. 6. 2017 | Milada Zemanová
Rozšíření kapitálu sociální sítě Pinterest má umožnit rozvoj v technologii vizuálního rozpoznávání a samozřejmě i oslovení nových investorů.

Sociální síť Pinterest, která je na trhu již 7 let, tento týden uvedla, že získala dodatečný kapitál ve výši 150 milionů dolarů, aby mohla pracovat na svém vizuálním rozpoznávání a oslovila tak další investory. Zástupce společnosti uvedl, že získané navýšení je založeno na zvýšeném podílu od současných investorů.

Pinterest má v současnosti 175 milionů uživatelů a hodnotu 12,3 miliard dolarů. Tato sociální síť stále zlepšuje svou technologii rozpoznávání obrázků a umožňuje inzerentům, aby své sdělení předali uživatelů zcela jiným způsobem než například na Facebooku a Googlu.

Jedním z cílů Pinterestu je mezinárodní rozšiřování, což někdy znamená vyčíst různé druhy kulturních odlišností a chování, které přicházejí s novými trhy. Podle Pinterestu je 60 % jejích uživatelů mimo USA.

Pro inzerenty představuje Pinterest jedinečné místo v online prostředí, na které uživatelé přicházejí s úmyslem objevovat nové produkty nápady. Pinterest je schopen oslovit uživatele právě v okamžiku, kdy objeví něco nového - jako pár bot - a následovat je (a potenciálně je postrčit) během celého nákupního cyklu.

Aby byl Pinterest co nejzajímavější pro své uživatele a inzerenty, snaží se přinášet řadu nových funkcí. V únoru tohoto roku například umožnil inzerentům cílit na své zákazníky pomocí tzv. visual search ads. Tato funkce umožňuje zakoupení reklamy ve vyhledávání Pinterestu a nabízí tak nový způsob propojení uživatelů s inzerenty.

Díky funkci Search Ads mohou naši klienti poskytovat vizuálně zajímavé kampaně, zatímco jejich potenciální zákazníci hledají relevantní produkt. Jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat s Pinteresem a poskytnout marketérům nové možnosti, jak oslovit svého zákazníka a to ještě v počáteční době nákupního procesu,“ uvedl Will Martin-Gill, vedoucí strategického a vývojářského střediska společnosti Kenshoo.

Proč může být Search Ads na interestu skutečně efektivní vám prozradí následující video:


Zdroj: TechCrunch

Štítky dokumentu: Pinterest

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?