Plíseň šlechtí. Burger King se zbavuje konzervantů a chlubí se zeleným Whopperem
Burger King se zbavuje konzervantů. Aby vám to dokázal, pustil si do domu plíseň. Ve spolupráci s agenturami Publicis, Ingo a David Miami připravil neotřelou kampaň, kde vidíte 34denní proces stárnutí legendárního Whopperu.
V centru pozornosti kampaně je 30vteřinový spot, který zrychleně promítá životní cyklus nespotřebovaného burgeru. Od jeho přípravy přes povadnutí salátu až po počátky osidlování houskové planety plísní, která dokazuje, že Whopper byl vyroben bez přidaných konzervantů. Celý proces trvá 34 dní. Na konci spotu se objeví oslavný slogan: The beauty of no artificial preservatives (Krása bez přidaných konzervantů). Na pozadí slyšíme nostalgickou melodii What A Difference A Day Made (Jak velký rozdíl udělá jeden den) od Arethy Franklin.
Příjemnou podívanou a dobrou chuť!