Podcast WebTop100: s Ondřejem Krátkým o fungování služby Liftago

3. 8. 2022 | Michal Mládek

Společnost Liftago je na trhu deset let. Na začátku byla nadšená idea o autonomní automobilitě, jejíž boom zakladatelé předpokládali v následujících pěti letech. „Strašně mě zajímal ekosystém, který kluci chtěli budovat a chtěl jsem být od začátku součástí té změny trhu,” říká Ondřej Krátký na startu rozhovoru.

Na začátku svého fungování v Liftagu a ještě před jeho reálným spuštěním Ondřej procestoval stovky hodin v různých taxislužbách, aby si pro vznikající projekt vzal zpětnou vazbu od jeho budoucí páteře, tedy samotných taxikářů. „Získali jsme tak mimo jiné i dost early adopters našeho záměru s jejichž pomocí jsme to mohli začít celé reálně stavět,” uvádí.

Výrazným mentální a technologickým akcelerátorem bylo pro Liftago období posledních tří let, ve kterém výrazněji investovali do technologií. Dnes je tak, i díky covidu, Liftago výrazně více než jen taxi služba, ale zároveň čím dál silnější partner významných e-commerce hráčů, pro které představuje zajímavou variantu pro doručování zásilek zákazníkům.

Dokážeme doplnit současné delivery možnosti o náš moment nahodilosti'. Řidiče máme rozeseté skutečně všude, a logistickou síť tak dokážeme programovat, nikoliv kontraktovat jako v případě jednoho přepravce,” upřesňuje v rozhovoru Ondřej Krátký.

Největším zdrojem příjmů společnosti nadále zůstává online taxi. „Tohle je pořád naše core služba a kdyby ta nebyla zdravá, bylo by něco špatně. Kdybychom teď přestali inovovat a dojili jen tuhle jednu větev, budeme velmi výkonná firma lokálního významu. Než by nás tak za pět let předběhl někdo jiný, kdo ty inovace reálně dělá,” říká Ondřej Krátký k rozšířování služeb Liftaga. 

V rozhovoru se mimo jiné dozvíte:

  • principy aukčního systému Liftaga

  • hlavní přidané hodnoty vůči silné konkurenci

  • jednotlivé služby a jejich důležitost pro výkon společnosti

  • komunikace s řidiči a jejich adaptace technologickým a produktovým novinkám

  • přístup k rozvoji aplikace pro segmenty B2C vs. B2B

  • zajímavosti z reálného provozu

… a spoustu dalšího.

 

Přejeme vám příjemný poslech.

Rozhovor si můžete také najít na Spotify. Stažení do mobilu pro poslech na cesty umožňují Apple Podcasts nebo Google Podcasts.


 

Štítky dokumentu: Podcast

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: