WebTop100 podcast: s Dominikem Píchalem, zakladatelem a CEO Grizly.cz

18. 4. 2023 | Michal Mládek
„Na první objednávku jsem reálně čekal půl roku,” říká Dominik Píchal. Nyní má za sebou Grizly.cz rok s obratem přes půl miliardy korun a na jeho úspěchu se podílí 100členný tým. Poznejte cestu za podnikatelským úspěchem u e-shopu specializujícího se na prodej ořechů a zdravých potravin.



„Na první objednávku jsem reálně čekal půl roku,” prozradil Dominik Píchal. Nyní má za sebou Grizly.cz rok s obratem přes půl miliardy korun. Poznejte cestu za podnikatelským úspěchem u e-shopu specializujícího se na prodej ořechů a zdravých potravin.

V České republice existuje vícero zajímavých e-shopů založených mladými podnikavými lidmi s jasnou vizí a touhou budovat firmu od píky. Grizly.cz v čele s Dominikem Píchalem je jedním z typických zástupců této e-commerce vlny. E-shop se od svého založení v roce 2016 stal lovebrandem na poli prodeje oříšků, produktů na bázi oříšků a vlastně všeobecně zdravého životního stylu

O tom, že sázka na tento segment vyšla, svědčí mimo jiné i to, že e-shop v uplynulém roce poprvé překonal obratovou hranici půl miliardy korun, a i přes tržní překážky tak dokázal naplnit své ekonomické cíle.

„Na první objednávku jsem reálně čekal půl roku,” říká Dominik Píchal na začátku rozhovoru a dodává že moment obdržení první objednávky byl hezkým prvním milníkem jeho podnikatelského života. Ve velmi krátké době poté přišla výrazná úprava koncepce celého e-shopu a za druhý a klíčový milník v historii firmy můžeme považovat počátek prodeje ořechů pod vlastní značkou v nečekaně velkých baleních. Na tomto konceptu Grizly.cz stojí a generuje úspěch dodnes. I vy se v podcastu ostatně můžete těšit na detailní popis celého logistického procesu od nákupu zboží přes jeho zpracování až po doručení v rámci jednotlivých trhů tak, jak to má firma Dominika Píchala nastaveno dnes.

Samostatná kapitola v rozhovoru patří marketingu a budování značky. Dominik Píchal poodhaluje význam kreativy, věrnostních programů nebo třeba influencerských spoluprací, se kterými slaví mimořádné úspěchy. Zazní také to, jak v Grizly.cz přistupují k marketingovým investicím a co Dominik Píchal očekává od spolupracujících agentur.

V podcastu se můžete těšit mimo jiné na tyto okruhy témat:

    • okolnosti vzniku e-shopu a první kroky na scéně
    • specifika vlastní výroby a spolupráce s dodavateli
    • budování vlastní značky
    • přístup k logistice
    • přichod investora a expanze do zahraničí
    • přístup ke skladbě sortimentu
    • digitální marketing a přístup ke komunikaci
 
Přejeme příjemný poslech. 
 

Rozhovor najdete také na Spotify, stažení do mobilu pro poslech na cesty umožňují Google Podcasts nebo Apple Podcasts.

 

Tip redakce 

Do předchozího dílu WebTop100 podcastu zavítal CEO e-shopu se spodním prádlem Trenýrkárna.cz, Ruslan Skopal. Ruslan Skopal se svým společníkem Adamem Rožánkem sbírali první podnikatelské zkušenosti jako přeprodejci asijského zboží především prostřednictvím online tržišť. V roce 2012 se rozhodli odkoupit e-shop Trenýrkárna.cz od tehdejšího vlastníka a tou dobou je také datován počátek raketového růstu jejich byznysu.

V podcastu mimo jiné řešíme tato témata:

    • podnikatelské začátky
    • značka Trenýrkárna a její rozvoj
    • privátní výroba
    • přístup k (nejen) digitálnímu marketingu a jeho proměny v čase
    • vyrovnávání se s ekonomickým ochlazením
    • investor a s ním spojený rozmach do zahraničí
    • specifika práce pro Trenýrkárnu a vývoj Ruslanovy role

Užijte si příjemný poslech inspirativního a velmi otevřeného rozhovoru.

Rozhovor najdete také na Spotify, stažení do mobilu pro poslech na cesty umožňují Google Podcasts nebo Apple Podcasts.

 

Štítky dokumentu: E-Commerce Podcast

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: