WebTop100 podcast: se CEO agentury CzechTourism Janem Hergetem
CzechTourism je známá příspěvková organizace pod Ministerstvem pro místní rozvoj a jejím hlavním posláním je propagace českých turistických destinací před zahraničními a samozřejmě i českými zákazníky. Jedním z nejvíce viditelných digitálních projektů agentury je pak portál Kudyznudy.cz, kolem kterého se část témat aktuálního dílu podcastu točí.
V rámci rozhovoru získáte zajímavou sondu do prostředí státního aparátu, v jehož rámci je vznik a údržba skutečně zajímavých digitálních produktů přeci jen o trochu složitější, než je obvyklé v komerční sféře. O to víc pak Kudyznudy.cz se svým skoro až lovebrandovým statutem působí jako svého druhu unikát.
S Janem Hergetem nicméně neřešíme pouze Kudyznudy.cz. Hned na začátku rozhovoru naťukneme aktualitu v podobě vstupu historického centra Žatce a žatecké chmelnice do seznamů památek světového dědictví UNESCO. Jan Herget odpoví, co takováto zásadní událost znamená jak pro dotčený region, tak pro CzechTourism.
Výraznější část rozhovoru věnujeme tématu digitalizace oboru cestovního ruchu a jejím rozdílům z pohledu soukromých subjektů a státu. Pobavíme se také o tom, jak se vlastně buduje brand Česka, respektive zajímavých lokalit u nás a jakou roli v rámci těchto aktivit zastává právě digitální marketing a CzechTourism jako takový.
Jaká témata jsme v rozhovoru s Janem Hergetem otevřeli?
-
- Jaký je Honzův přístup k řízení agentury
- Jak postupuje digitalizace oboru cestovního ruchu
- Budování brandu ČR
- Marketing mířící za hranice vs. lokální rozvoj
- Jak funguje Kudyznudy.cz
- Přístup ke značce, její tonalitě a komunikaci
- Nejdůležitější komunikační kanály Kudyznudy.cz
- Kam směřuje obor cestovního ruchu v digitálním prostředí
- Role AI v oboru
- Jaký je Honzův přístup k řízení agentury
Mějte příjemný poslech.
Rozhovor najdete také na Spotify, stažení do mobilu pro poslech na cesty umožňují Google Podcasts nebo Apple Podcasts.