PR Klub vyhlásil Zlatý středník 2012
PR Klub vyhlásil již 11. ročník soutěže firemních publikací, on-line prezentací, newsletterů a článků Zlatý středník. V letošním ročníku budeme hodnotit práce realizované v roce 2012. Při hodnocení opět zasednou tři poroty a to na tištěná média, elektronická média a texty, porota je nyní složenou z dvou desítek odborníků, kteří se hodnocení věnují a přibyli i nějací nováčci.
Pro soutěž jsou spuštěny nové webové stránky www.zlatystrednik.cz, kde jsou kromě informací o soutěži také přihlášky. Přihlašování do soutěže letost probíhá on-line přes web.
„Webové stránky jsme spustili především proto, aby byly informace o soutěži Zlatý středník kdykoliv k dispozici pro všechny soutěžící, zájemce o přihlášku, novináře i ostatní, které zajímá tématika firemních publikací. Soutěž Zlatý středník je jeden z hlavních projektů PR Klubu, a tak si zaslouží vlastní webovou prezentaci, kde se dozvíte o dalších aktivitách, které jsou spojeny se Zlatým středníkem a zároveň novinky z celoročního vývoje soutěže. Zlatý středník bude letos také provázet logo v inovovaném hávu, které propojuje identitu PR Klubu a původní identitu Zlatého středníku, věříme, že tím posílíme propojení značky soutěže a jejího pořadatele, PR Klubu.“ zdůvodňuje spuštění webových stránek a inovaci loga Zlatého středníku Kateřina Borovanská, předsedkyně PR Klubu a garantka projektu.
Nově je v soutěži rozdělená kategorie státní správy a to na Nejlepší časopis státní, veřejné a neziskové sféry a Nejlepší noviny státní, veřejné a neziskové sféry, rozdělením kategorií jsme vyšli vstříc soutěžícím. Do soutěže je možné se přihlásit v těchto kategoriích:
- Nejlepší interní časopis
- Nejlepší interní noviny
- Nejlepší B2B časopis
- Nejlepší B2C časopis
- Nejlepší firemní katalog
- Nejlepší firemní profil
- Nejlepší výroční zpráva
- Nejlepší časopis státní, veřejné a neziskové sféry
- Nejlepší noviny státní, veřejné a neziskové sféry
- Nejlepší firemní on-line prezentace
- Nelepší elektronický zpravodaj (newsletter)
- Zlatá litera
Mimo soutěžní kategorie může porota stále udělovat zvlášní ocenění. I v letošním rošníku bude porota hodnotit ve dvou kolech, kromě kategorie Zlatá litera, kde je hodnocení dvoukolové.
Doporučení redakce: Podívejte se na výsledky posledního ročníku Zlatého středníku. Cenu za nejlepší B2C časopis is například odnesl pivovar Bernard.