PR v online světě nemusí být noční můrou
Příkladů zpackaného PR je nespočet. Chyb se dopouštějí všichni. V online světě je navíc situace složitější než v tom offline: lidé si nenechají nic líbit a dají to patřičně najevo.
Jak si poradit s nástrahami dnešního digitálního PR, krotit rozvášněné fanoušky na sociálních sítích, diskuzních fórech a blozích? Jak vytvořit úspěšnou PR kampaň a efektivně ji komunikovat? Jaké jsou současné trendy v PR? Na všechny tyto otázky dostanete odpověď na celodenní konferenci PR v digitální éře organizovaná TUESDAY Business Network, která se uskuteční ve středu 30. září v prostorách pražského hotelu DAP.
Čekají na vás příklady úspěšného PR přímo z praxe
Mezi tématy programu naleznete:
• Marketing a správa sociálních sítí moderně aneb jak si můžete práci výrazně ulehčit
• Krizová komunikace na internetu aneb jak se neznemožnit a krotit vášně i davy
• Jak na zahraniční PR: zaměřeno na Slovensko
• Udělejte ze svých zákazníků hvězdy
• Case study: projekt Výmoly.cz
• PR start-upů
• Brand PR
Ice-break: PR kampaň k Festivalu světla Signal
S úspěšnou kampaní Festivalu světla Signal vás seznámí jeho ředitel Martin Pošta. Představí, jak pracovali s PR a co stojí za úspěchem nejnavštěvovanější akce v ČR. Festival se konal na podzim loňského roku a upoutal pozornost 250 000 lidí a českých médií takovou měrou, že jeho PR kampaň získala 3. místo v nové kategorii soutěže České ceny za PR. Nyní se pečlivě připravuje na další ročník.
„Tahle konference je pro mě příležitostí, jak mezi profesionály představit koncept festivalu SIGNAL, konfrontovat, zda náš přístup byl něčím netradiční a nový, a samozřejmě nechat si poradit, jak to dělat líp. A také jsem slyšel, že na konferenci jsou výborné chlebíčky...," doplňuje Martin Pošta, ředitel Festivalu světla Signal.
PR malé firmy – zkušenosti novináře
Michal Kučera, bývalý novinář, lektor PR a k tomu i majitel firmy Classic Shoes, který zná dobře obě strany barikády, ukáže co funguje a co nefunguje v reálném světě a jak se dá dělat PR vlastními silami nejen online ale i v tištěných médiích.
„Mám rád kampaně, které se vymykají průměru. Byli jsme například 1. kamennou prodejnou v ČR, která začala přijímat Bitcoiny. Z obchodního hlediska je to marginální, ale přineslo nám to publicitu v řadě médií včetně Hospodářských novin, ČRo Radiožurnál, týdeníku EURO, Lidových novin... Malé firmě, která nemá velký rozpočet, totiž většinou nezbývá než kvantitu nahradit kreativitou, což je ostatně mnohem větší zábava," dodává Michal Kučera, majitel Classicshoes.eu.
Krizová komunikace uzavření metra kvůli hollywoodským filmařům
Svou strategii a komunikační aktivity k historicky prvnímu uzavření metra kvůli hollywoodským filmařům vám odhalí Jan Salát z AMI Communications a Aneta Řehková z Dopravního podniku hl. m. Prahy.
Cílem této kampaně bylo zabránit potenciální negativní kampani. A to se jim povedlo. Pomocí komunikace přínosu filmařů pro hlavní město a ekonomiku ČR vytvořili pozitivní téma se zajímavým příběhem. O úspěšnosti jejich počinu hovoří také 3. místo v kategorii „Krizová komunikace" v soutěži Česká cena za PR.
Kdy: 30. září 32014
Kde: hotel DAP
Podívejte se na kompletní program a další řečníky